رئیس انجمن علمی حقوق کودک ایران در یزد:

کودکان نیازمند شنیده شدن صدایشان هستند

رئیس انجمن علمی حقوق کودک ایران گفت: برای ایجاد فرهنگ صلح نیازمند تعامل سازنده با یکدیگر هستیم و  باید با همدیگر گفتمان کنیم و سخن یکدیگر را بشنویم و یکی از عرصه های بر زمین مانده در این زمینه  وضعیت کودکان است که  نیاز دارند تا صدای آنان شنیده شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمود عباسی در مراسم افتتاح کلینیک مرکزی و دفتر نمایندگی انجمن علمی حقوق کودک در استان یزد با بیان اینکه حاکمیت قانون و اخلاق در کشور ایجاب می کند تا ساز و کارهای لازم برای تحقق قانون گرایی و رعایت حقوق شهروندی صورت گیرد گفت: یزد در طول تاریخ مدعی هم زیستی مسالمت آمیز بین ادیان و مذاهب بوده بنابراین باید درخششی خاص را در عرصه جهانی در این زمینه به منصه ظهور برساند.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری تصریح کرد: باید یکی از آموزه های اساسی شهر جهانی یزد رعایت حقوق شهروندی در بین شهروندان و موج زدن آن در جامعه باشد و در واقع کودکان باید در پرتو همین نگاه احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

عباسی در ادامه با با تأکید بر پرهیز از قانون گریزی در جامعه گفت: برای دستیابی به فرهنگ صلح، آموزش، رعایت حقوق شهروندی، باید اخلاق گرایی و مسائلی از این دست دنبال کنیم و انجمن علمی حقوق کودک می تواند لوازم تحقق این هداف بزرگ را فراهم آورد.


بیشتر بخوانید؛

حمایت از مدیران جسور و جهادی در دستور کار دادگستری استان یزد


رئیس انجمن علمی حقوق کودک ایران خاطر نشان کرد: برای ایجاد فرهنگ صلح نیازمند تعامل سازنده با یکدیگر هستیم و باید با همدیگر گفتمان کنیم و سخن یکدیگر را بشنویم و یکی از عرصه های بر زمین مانده در این زمینه وضعیت کودکان است که نیاز دارند تا صدای آنان شنیده شود.

در این مراسم همچنین احکام اعضای شورای دفتر نمایندگی انجمن حقوق کودک ایران در استان یزد نیز اهداء شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد از مدعوین این مراسم بودند.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

225619

مطالب مرتبط