رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد:

طرح یلدانه هلال احمر شهرستان یزد برای سومین سال اجرایی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری سومین دوره طرح یلدانه به همت واحد داوطلبان هلال احمر شهرستان یزد ، مشارکت خیرین ، اعضای داوطلب و با حضور اعضا جوانان خبر داد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری طرح یلدانه در بیمارستان های شهید صدوقی(ره) ، مرتاض و مجیبیان یزد خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : این طرح که با همراهی معاون امور داوطلبان هلال احمر استان، رئیس اداره توانبخشی و جمعی از داوطلبان و اعضای جوانان شعبه یزد همراه بود از پرستاران و مدافعان سلامت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نخل بند یزدی عنوان کرد : در اجرای این طرح کمک های قابل قبولی از طرف خیرین اهدا که بخشی در خصوص رفع نیازهای بیمارستان و بخشی درخصوص پذیرایی مورد نیاز جهت اجرای طرح یلدانه 3 بود.

وی افزود : قابل ذکر است در این طرح شیرینی سنتی یزد ، مجتمع تجاری خلیج فارس یزد ، خیرین شرکت آب منطقه ای یزد ، شهرداری و میدان میوه و تره بار یزد ، شرکت تعاونی تولید کنندگان صنایع پلاستیک یزد ، شیرینی گل یاس و خیرین گرامی آقایان خیرالهی و شمسایی به منظور تجلیل از کادر درمان با واحد داوطلبان شعبه یزد همکاری نموده که هدایای ایشان در طرح یلدانه توزیع گردید .


بیشتر بخوانید؛

راه اندازی پویش داوطلبانه "یلدانه 99" در فضای مجازی به مناسبت روز پرستار


نخل بند یزدی در خاتمه بیان داشت: زحمات پرستاران و کادر درمان در تمامی ادوار از با ارزش ترین خدمات انسان دوستانه بشمار می رود و قابل قدردانی می باشد که با توجه به شیوع بیماری کرونا ، جامعه بیش از پیش شاهد فداکاری آنان خواهد بود .امید است با همکاری عموم مردم شاهد کاهش روز به روز بیماری کرونا باشیم تا هر چه بیشتر فشار کاری پرستاران عزیز کاهش یافته و روال عادی زندگی ساری و جاری گردد .

انتهای پیام/

225171