یزد

رئیس گروه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: امسال ۱۶ فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند که با پیگیری‌های صورت گرفته علاوه بر سینما تک شهر یزد برای اولین بار در دو سینمای میبد و بافق اکران می‌شود.
امام جمعه بهاباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی  مسیرخودش را می رود وبه ما آگاهی ، خودباوری و خوداتکائی واستقلال داد  گفت : حفظ استقلال و خودباوری مهم ترین میراث امام راحل برای ملت ایران بود.
استاندار یزد در آیین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به ۸ روستای دهستان جلگه شهرستان بهاباد گفت: با توجه به شرایط خوبی که برای سرمایه گذاری در شهرستان بهاباد به وجود آمده این موقعیت را قدر بدانیم و فرصت توسعه سرمایه گذاری این منطقه را با حفظ مصالح شهرستان فراهم سازیم.
همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س) و دهه فجر؛

محفل طنز «قندشکن» برگزار ‌شد

بیست و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «بُت بزرگ» (افول آمریکا و رویدادهای جهانی) از طریق فضای مجازی برگزار شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: برابر تحقیقات میدانی به یقین میگویم بیشترین همکاری و بهترین روش رعایت شیوه نامه های بهداشتی مربوط به مجالس مذهبی ، مساجد و نمازهای جمعه است که به همین دلیل از شما تشکر و قدردانی دارم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه بهره گیری از معارف دینی به ویژه در حوزه قرآن یکی از مبانی اصلی و اساسی این حوزه است گفت: استان یزد در زمینه تربیت دانش آموز تراز از استان های پیشتاز است که نتیجه اقدامت خوب همکاران ما در اداره کل قرآن،عترت و نماز آموزش و پرورش بوده و این اداره را در بین 5 استان برتر کشور قرار داده است.
عضو انجمن اقتصاددانان ایران:

کاهش مبلغ چک های برگشتی در استان یزد

عضو انجمن اقتصاددانان ایران گفت: در واقع استان یزد در مبلغ چک های برگشتی در آخرین ماه پاییز ۱۳۹۹ در مقایسه با کل کشور روند کاملاً معکوس و رو به بهبودی را تجربه نموده است.
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین قم؛

روحانیت باید زمینه‌ساز ظهور باشد

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین قم گفت: روحانیت باید با خوب درس خواند، تهذیب نفس، زمان شناسی زمینه‌ساز ظهور باشد