یزد

فرمانده انتظامی استان یزد در گفت وگو با پرسون؛

مردم بر حمایت از نظام مقدس اسلامی تاکید دارند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: حضور بزرگ نشان از آن دارد که مردم پشت سر رهبر خود ایستاده اند و بر حمایت از نظام مقدس اسلامی که حاصل خون شهداست تاکید دارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گفت وگو با پرسون؛

مسئولان تمام همت خود را برای کاهش مشکلات معیشتی مردم به کار بندند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خصوص وظیفه مسئولان در قبال مردم اظهار داشت: مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند و تمام همت خود را برای خدمت به آنان و کاهش مشکلات به ویژه در زمینه معیشتی به کار بندند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در جمع مردم یزد:

خدمت صادقانه؛ پیام حضور مردم در جشن انقلاب برای مسئولان نظام است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در یزد گفت: پیام مردم یزد برای مسئولین نظام ادامه خدمت عاشقانه و مخلصانه به مانند شیوه ای که در قوه قضائییه شروع شده است که انشالله خداوند انها را یاری کند تا بتوانند ریشه فساد را در کشور بخشکانند.
شهردار یزد از نامگذاری یزد در سال ۱۴۰۰ به نام شهر آرزوها یاد کرد و افزود: آرزو می کنم در سال ۱۵۰۰، بازماندگان، محلات شهر یزد را با همین نام و فرهنگ به یاد آورند و خرده فرهنگ های درون محلات شهر میراث جهانی یزد حفظ شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

آغاز اولین مرحله تزریق واکسن کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت : اولین مرحله تزریق واکسن کووید ۱۹  ویژه پرسنل ICU است و در دو مرحله به پرسنل تزریق می‌شود.
رئیس کمیته ارتباطات و رسانه کنگره 4 هزار شهید استان یزد:

کارگردان مطرح یزدی سریال شهدای شاخص انقلاب در یزد را می سازد

رئیس کمیته ارتباطات و رسانه کنگره 4 هزار شهید استان یزد افزود: سعی شده از ظرفیت هنرمندان یزدی دراین سریال استفاده شود که بر همین اساس نویسنده و کارگردان سید جلال دهقان اشکذری است و بیشتر عوامل هم یزدی هستند.
دبیر ستاد دهه فجر استان یزد عنوان کرد:

برگزاری جشن ویژه و متفاوت انقلاب در یزد

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص به وجود آمده، امسال جشن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به گونه ای خاص و متفاوت  در قالب رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد خبر داد؛

بیمه روستایی؛ فرصت طلایی برای افراد فاقد توانایی پرداخت حق بیمه

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد  ابراز داشت:تمام افراد ۱۸ تا ۵۰ سال درصورتی که هیچ نوع پوشش بیمه ای نداشته باشند که فاقد توانایی پرداخت حق بیمه دیگر صندوق ها هستند می تواندد تحت پوشش این صندوق قرار گیرند.
فرمانده سپاه شهرستان میبد در گفت وگو با پرسون:

اهدای 5۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند میبدی تا پایان سال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال این تعداد به ۵۰۰ جهیزیه خواهد رسید.

فرماندار اشکذر در جمع خبرنگاران استان یزد وعده داد؛

بهره مندی تمام روستاهای شهرستان از آب آشامیدنی و گاز تا پایان دولت دوازدهم

فرماندار اشکذر، در نشست خبری با خبرنگاران  وعده داد: تا ایان کار دولت دوازدهم تمامی روستاهای این شهرستان از آب آشامیدنی و گاز بهره مند خواهند شد
رئیس تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان یزد گفت: برای اولین بار در یزد خط تولید سموم مایع دامی توسط شرکت اکسیر کشاورزی در شهرک صنعتی شهرستان مهریز راه اندازی شد
رئیس بنیاد نخبگان استان یزد گفت: بنیاد نخبگان استان یزد تقریبا ۹۰۰ تا هزار نخبه را تحت حمایت خود قرار داده است که ۶۰ درصد آنها بانوان و ۴۰ درصد آقایان هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد وصول مطالبات را بزرگترین چالش این شرکت دانست و گفت: مشترکین کم مصرف ما حدود 30 درصد مشترکین، شامل 50 درصد شهری و 50 درصد روستایی را تشکیل داده و می توانند از برق رایگان استفاده کنند.