رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در جمع مردم یزد:

خدمت صادقانه؛ پیام حضور مردم در جشن انقلاب برای مسئولان نظام است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در یزد گفت: پیام مردم یزد برای مسئولین نظام ادامه خدمت عاشقانه و مخلصانه به مانند شیوه ای که در قوه قضائییه شروع شده است که انشالله خداوند انها را یاری کند تا بتوانند ریشه فساد را در کشور بخشکانند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در مراسم جشن انقلاب در شهر یزد که با حضور تعداد محدودی از مردم و مسئولان به دلیلی شرایط خاص کرونایی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد انقلاب اسلامی ایران را مردمی ترین و بی بدیل ترین انقلاب در تاریخ دانست و گفت: این پدیده بزرگ توسط مردمانی متدین، سلحشور ، فهیم و با وفادر 22بهمن57 به وقوع پیوست که نتیجه اراده، صبر واستواری مردمان این سرزمینبود و خداوند نصرت و لطف خود راشامل این ملت کرد و باعث شد انقلابی به قوع بپیوندد که در بسیاری از شاخص ها بی مانند است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: ارمان این انقلاب مانند ریشه یک درخت پاکیزه ومطهر بوده و متصل به حقیقت توحید است و دارای ساقه هایی محکم و شاخه هایی سربه فلک کشیده است که از ثمرات شیرین آن مردم بهره مند شده اند.

هدف انقلاب گفتمان سازی برای واقعه بزرگ ظهور منجی عالم بشریت است

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری با اشاره به اینکه هدف این انقلاب، زمینه سازی ،تربیت وگفتمان سازی برای واقعه بزرگ ظهور منجی عالم بشریت می باشد که از این لحاظ با هیچ کدام از انقلابها قابل مقایسه نیست تصریح کرد: دیگر ویژگی که این انقلاب را متمایز با دیگر انقلاب ها کرده است رهبری آن است که در عرفان، شجاعت، اقتدار، ایستادگی، حکم رانی، دور اندیشی هم ملت ما و هم ملت های دیگر را به یاد انبیا واولیاء خدا می انداخت و هر فردی در هرجامعه ای می توانست چهره قهرمان خود را در امام خمینی(ره) مشاهده کند.

وی خاطر نشان ساخت: وفاداری وهمراهی مردم نیز از تمایزهای انقلاب اسلامی با دیگر انقلابهاست مردم به معنی واقعی کلمه همراه امام و رهبری و آرمانهای انقلاب بودند چرا که هر چه برای مانایی این نیاز بود دریغ نکردند و از جان، مال و جوانشان گذشتند و بدون هیچ توقعی با روشن بینی وصفای مثال زدنی تقدیم این انقلاب کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: هیچ انقلابی در دنیا وجود ندارد که دوستانی مانند انقلاب اسلامی ایران داشته باشد که در اقصی نقاط جهان پراکنده بوده و حتی در دل دشمنان خود نیز دوستانی این چنین با اراده و همراه داشته باشد که علت آن، پیام و آرمان این انقلاب می باشد.

انقلاب اسلامی ایران در ترکیب دشمنان منحصر به فرد است

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: حتی ترکیب دشمنان این انقلاب نیز منحصر به فرد است جرا که زمانی که شرق وغرب تمام جهان را به دو دسته در میان خود تقسیم کرده بودند انقلاب اسلامی بدون وابستگی به این دو سر برآورد و باعث شد تمام استکبار شرق وغرب یکپارچه و در اولین فرصت در برابر این انقلاب به نمایندگی صدام حسین صف آرایی کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه این انقلاب بزگ منحصر به فرد بوده و نمونه دیگری ندارد اظهار داشت: ملت بزرگ ایران به خوبی قدر و ارزش این انقلاب را می دانند وانشالله با صبر واراده و صفا و اخلاص خودشان در چله دوم انقلاب ذلالت دشمان خود وعزت ملت ایران ودوستانش را خواهند دید.

وی ادامه داد: این انقلاب با صلابت و اقتداردر سایه حکمت امام خمینی به مسیر خود ادامه داده و در این مسیر شاهد دستاوردهایی هستیم که هر کدام باعث افتخار است که اولین وشیرین ترین آن عزت ملت بود که محقق شد ودر مرحله بعد آزادی وبه تدریج شکل گیری استقلال سیاسی ودر حال حاضر شکل گیری استقلال اقتصادی و همچنین شکل گیری هویت دینی واسلامی هستیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در زمینه امنیت، قدرت بازدارندگی در برابر کفر و استکبار و علم حرف اول را در منطقه میزند ابراز داشت: امروز ملت ذلیلی که زیر چکمه های استکبار بوده تبدیل به ملتی با اقتدار و سربلند شده که در برابر دشمنان ایستاده و الهام بخش برای دوستان خود است.

وی 22بهمن را روز یوم الشکر ملت ایران برشمرد و تصریح کرد: امروز روز سپاس از افرادی است که برای تحقق این آرمان بزرگ جان خود را تقدیم کردند و همچنین روز تجدید عهد با امام و رهبر فرزانه انقلاب است.

خدمت صادقانه؛ پیام حضور مردم در جشن انقلاب برای مسئولان نظام

سخنران ویژه جشن انقلاب در یزد پیام مردم یزد را برای مردم منطقه، ایستادگی واستواری در برابر دشمنان عنوان و تاکید کرد: پیام مردم برای مسئولین نظام نیز ادامه خدمت عاشقانه و مخلصانه به مانند شیوه ای که در قوه قضائییه شروع شده است می باشدکه انشالله خداوند انها را یاری کند تا بتوانند ریشه فساد را در کشور بخشکانند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

232241