رئیس کمیته ارتباطات و رسانه کنگره 4 هزار شهید استان یزد:

کارگردان مطرح یزدی سریال شهدای شاخص انقلاب در یزد را می سازد

رئیس کمیته ارتباطات و رسانه کنگره 4 هزار شهید استان یزد افزود: سعی شده از ظرفیت هنرمندان یزدی دراین سریال استفاده شود که بر همین اساس نویسنده و کارگردان سید جلال دهقان اشکذری است و بیشتر عوامل هم یزدی هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر احمد پهلوانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در حسینیه سید محمد آقا برگزار شد با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه ساخت سریال شهدای شاخص انقلاب اسلامی در یزد امضا شده و در حال نگارش فیلم‌نامه و تصویب و مراحل پیش تولید قراردارد گفت: تلاش داریم تا ساخت این سریال در ابتدای سال آینده شروع و ان‌شاءالله در ماه‌های پایانی سال 1400 به پخش برسد.

رئیس کمیته ارتباطات و رسانه کنگره 4 هزار شهید استان یزد افزود: شخصیت محوری در این سریال سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی بوده و سعی شده از ظرفیت هنرمندان یزدی در آن استفاده شود که بر همین اساس نویسنده و کارگردان سید جلال دهقان اشکذری است و بیشتر عوامل هم یزدی هستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد تصریح کرد: این سریال، تاریخ شکل‌گیری انقلاب در استان یزد به عنوان یکی از استان‌های کلیدی در کشور را به تصویر خواهد کشید.

وی در ادمه با بیان اینکه برای بازتاب حرکت مبتکرانه کنگره 4 هزار شهید استان یزد تولید مستند "چهل خدمت" را در دستور کار داریم گفت: در حوزه صدا تاکنون بیش از 1000 عنوان برنامه و میان برنامه و در حوزه سیما بیش از 100 برنامه تولید و پخش و در حوزه خبر نیز تمامی برنامه‌های کنگره 4 هزار شهید استان پوشش داده شده است.

پهلوانیان همچنین اضافه کرد: 140 عنوان برنامه در فضای مجازی تولید شده که بخشی از این تولیدات پخش و بخشی نیز تا روز برگزاری اختتامیه کنگره به مرور پخش خواهند شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

232112

مطالب مرتبط