یزد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

کنگره شهدا جریان‌ساز نوع دوستی و همراهی یزدی‌ها

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی همراهی مردم یزد را نماد انسان دوستی و ایمان و ایثار مردم یزد دانست و از جریانسازی این حرکت‌های انسان دوستانه به واسطه برگزاری کنگره شهدا تقدیر کرد.
دبیر کمیته روحانیون دومین کنگره ملی شهدای استان یزد:

4 هزار طرح منبر صلواتی در یزد اجرایی می شود

حجت الاسلام قره چایی گفت: در راستای این طرح که یکی از طرح های چهل گانه کنگره ملی شهدای استان است ۴۰۰۰ منبر صلواتی به نیت شهدای استان برپا می شود.
رئیس کمیته روحانیون دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: هزار طلبه یزدی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و از این تعداد در دوران دفاع مقدس ۱۳۱ طلبه به فیض شهادت رسیدند



مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد:

مهرواره قصه گویی فردا به ایستگاه پایانی می رسد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: آثار مهرواره قصه گویی یادمان کوچکترین رزمنده شهید دفاع مقدس از ۱۳ بهمن ماه به نمایش گذاشته شده و فردا به کار خود پایان می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آمار بالای ازدواج در دوران کرونا نشان از کم شدن تشریفات غیرضروری است که امیدواریم پس از ریشه کن شدن کرونا این سنت حسنه ادامه داشته باشد تا جوانان به راحتی و به دور از تجملات زندگی خود را آغاز کنند.
سلمانی گفت: نمی توان وضعیت آن را در آینده پیش بینی کرد و زمانی می توانیم از بابت این ویروس آسوده خاطر شویم که 75 درصد جامعه واکسیناسیون شده باشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در گفت وگو با پرسون؛

یک هزار برنامه در ایام الله دهه فجر توسط کمیته بسیج و نیروهای مسلح اجرایی می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد گفت: از یک ماه گذشته برای ایام دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده و بیش از ۱۰۰۰ برنامه در این ایام اجرا می شود.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه الغدیر استان یزدگفت: با اشاره به عدم برگزاری راهیان نور به علت شیوع کرونا گفت: بر همین اساس فعالیت های خود را در فضای مجازی  و راهیان نور را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کردیم.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد گفت: برنامه‌های بسیاری را از ابتدای شروع کنگره 4 هزار شهید استان یزد در نظر گرفتیم که متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آن به صورت حضوری وجود نداشت.
تا پایان ایام الله دهه فجراتفاق می افتد؛

بهره مندی 93 درصد از روستاییان استان یزد از نعمت گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد  ادامه داد: در حال حاضر 565 روستا و21 شهر استان یزد از نعمت گازبرخوردار بوده که تا پایان دهه فجر درصد بهره مندی روستاییان استان یزد از نعمت گاز به 93درصد افزایش خواهد یافت.
صادقیان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن نیز تصریح کرد: در استان یزد12هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شده که برای 8هزارنفر تامین زمین انجام و برای 10هزار نفر پیامک ارسال که با اقدامات در حال انجام امیدواریم  امکان تامین زمین برای تمام 12هزار نفر در استان فراهم شود.
رئیس هیات کشتی استان یزد:

روسای هیات های کشتی استان یزد مشخص شدند

مجتبی صدقی رئیس هیات کشتی استان یزد با اشاره به اینکه حکم مسئولیت روسای هیات های کشتی برخی از شهرستان‌های استان یزد صادر شد، گفت: روسای هیات های کشتی شهرستان‌های اشکذر، میبد، اردکان، بهاباد و بخش زارچ مشخص و حکم آنها صادر و در اولین فرصت ابلاغ خواهد شد.
به مناسبت ایام الله دهه فجر اتفاق می افتد؛

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی در یزد

سعید غفاریان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و در راستای برگزاری اولین جشنواره هنرفرآنی دانش، محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی سید جواد حسینی برگزار می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با پرسون؛

طلوع فجر فاطمی در امامزادگان و بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه کشور به عنوان قطب فرهنگی میزبان مردم در ایام ولادت بانوی دوعالم فاطمه زهرا (س) و دهه فجر هستند، به همین جهت برنامه های متنوعی به مناسبت این ایام با رعایت کلیه پروتکل ها در این اماکن پیش بینی شده است.
در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در یزد رقم خورد؛

طنین زنگ انقلاب در مروست

زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در دبیرستان دوره اول سمانه مروست نواخته شد.
همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد برگزار شد.
امام جمعه یزد با بیان اینکه حقیقت انقلاب یک تحول بزرگ درونی است که این تحول باید در اعمال و رفتار ما نیز جریان پیدا کند، عنوان کرد: این تحول از کنار زدن طاغوت و بازگشت به سوی خدا آغاز شد تا سبک زندگی همه ما خدایی شود و به کمال دست پیدا کنیم.