فرمانده سپاه شهرستان اردکان در گفت وگو با پرسون خبر داد؛

شهدا؛ حساب دفتری خانوارهای بدهکار به اصناف محلی را تسویه کردند

فرمانده سپاه شهرستان اردکان گفت: بدهی 30میلیون تومانی دفتری نیازمندان نزد اصناف محلات به نیابت از شهدا تسویه شد.

سرهنگ اسدالله امامی درگفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون یزد؛ در خصوص برنامه های شهرستان اردکان در زمینه خدمت رسانی شهدایی به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد گفت:امسال با همکاری هیات مذهبی، خیرین و مردم بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده ضمن اینکه در مناسبت های مختلف نیز بیش از هفت هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان با اشاره به اجرای طرح بهمن شهدایی در این شهرستان اظهار داشت:در شهرستان اردکان سوم بهمن ماه تا سوم اسفند به این نام نام گذاری شده که بر اساس روزشماری که تدوین کردیم اقدامات ارزشمندی جام گرفته و خواهد گرفت.

وی؛ توزیع ۷۴۷ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند شهرستان، اهدا ۳۰ تبلت دانش آموزی، بهسازی هشت خانه محروم، توزیع بیش از هزار بسته گوشت، اجرای ۳۲ طرح محرومیت زدایی با همکاری گروه های جهادی و لایروبی قنوات و اهدای ۲۰ سری جهیزیه ایرانی به نوعروسان این شهرستان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان دانست و گفت:تا پایان سال 400 دیگرسری جهیزیه تهیه و اهداخواهد شد. .

فرمانده سپاه اردکان همچنین اجرای طرح اهدا نان صلواتی باهمکاری ۱۳واحد نانوایی، روایتگری شهدایی، رونمایی از سرود شهدای اردکان با ذکر نام ۱۱ سردار شهید، علمای بزرگ و شهید امنیت، توزیع غذای گرم به یاد شهدا، افتتاح خانه شهید، افتتاح کلبه شهدا ، رونمایی از دیوار نگاره‌های شهدایی و تسویه حساب 30میلیون تومانی دفتری نیازمندان نزد اصناف محلات به نیابت از شهدا را از دیگر افدامات عنوان کرد.

گفتنی است؛ شهرستان اردکان ۴۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و بیش از ۱۰۰۰ جانباز، سه هزار رزمنده، ۷۲ آزاده، ۷۴ همسر شهید، ۲۰ مادر شهید و ۱۳۸ فرزند شهد دارد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

232033