سرمربی سابق تیم ملی؛ مربی تیم کشتی آلیش بانوان یزد شد

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران هدایت تیم بانوان یزد را بر عهده گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کشتی آلیش بانوان در روزهای 2 و 3 اسفندماه و عزم هیئت کشتی استان یزد برای اعزام تیمی قدرتمند به این مسابقات، پس از رایزنی های متعدد سرمربی سابق تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران هدایت تیم بانوان یزد را بر عهده گرفت.

ستاره اسماعیلی مربی با دانش مازندرانی کشتی آلیش بانوان که چند دوره سابقه مربیگری و سرمربیگری تیم ملی را در کارنامه خود دارد هدایت تیم بانوان یزد را بر عهده گرفت.

از نکات چشمگیر در کارنامه این بانوی مازندرانی می توان اشاره کرد که تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران در سال 2019 در قزاقستان با هدایت و سرمربیگری این مربی قهرمان جهان شد.

طبق توافقات صورت گرفته مابین اسماعیلی و هیئت کشتی استان یزد این مربی در مدت زمان باقیمانده تا مسابقات کشوری با حضور در یزد تمرینات دختران یزدی را زیر نظر گرفته و نکات فنی را گوشزد کند و همچنین در مسابقات کشوری به عنوان سرمربی، تیم یزد را هدایت نماید.

این مربی نامدار که به همراه یکی از هنرآموزان ممتاز خود در یزد حضور یافته، با حضور در اردوی گزینشی بانوان که تا پیش از این توسط یگانه غریب گشته اداره می شد، پس از معارفه رسمی طرفین توسط صدقی ریاست هیئت کشتی استان اولین جلسه تمرینی برگزار گردید.

این بانوی پرآوازه در عرصه مربیگری آنچنان هم با یزد و یزدی ها بیگانه نبود و در لحظه ورود به سالن با یگانه غریب گشته برخورد گرمی داشتند. گفتنی است یگانه غریب گشته قهرمان یزدی بین المللی این رشته در سال های عضویت در تیم ملی زیر نظر این مربی قرار داشته و آشناییت دیرینی با یکدیگر دارند که این نکته می تواند صمیمیت و راحتی بین تیم و مربی غیر بومی را زودتر و راحتتر برقرار کند.

انتهای پیام/

231566