یزد

غار اشکفت یزدان از دیدنی‌‌های ندوشن در استان یزد است. این غار باستانی، از غارهای مقدس زرتشتیان به‌شمار می‌رود و هر ساله تعداد زیادی از زرتشتیان هند به این غار می‌آیند تا شبی را در آن بگذرانند.
مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در یزد تاکید کرد؛

سازمان صمت یزد جهت تامین شکر و روغن واحدهای شیرینی سازی چاره اندیشی کند

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت:سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد برای جلوگیری از گران شدن شیرینی باید برای تامین شکر و روغن واحدهای سنتی پز در یزد چاره اندیشی کند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، میلاد حضرت علی(ع) و روز مهندس و در جهت تشویق مالکین به اخذ پروانه ساختمان، تخفیف 30 درصدی به متقاضیان خدمات مهندسی و شناسنامه فنی و ملکی این سازمان ارائه می کند.
بی مهری مسئولان یزد با شهید قندی؛

فوتبال یزد به روزهای اوج خود بازخواهد گشت؟

نکته قابل تأمل در خصوص شهیدقندی یزد این است که مسئولان استان طی سالیان اخیر خیلی امیدواری دادند که به‌طور حتم از این تیم حمایت خواهند کنند اما در عمل چیزی به عینه مشاهده نشد.
امام جمعه یزد اظهار داشت: انس با قرآن از والاترین امور است زیرا هدف زندگی انسان حرکت به سوی خدا و کمال است و رسیدن به کمال نیز بدون قرآن و بدون اهل بیت(ع) که مفسران قرآن هستند، محقق نمی‌شود.
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا اقدامات ارزشمندی را انجام داده و بنده به آنان نمره قبولی می‌دهم.
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در یزد عنوان کرد؛

خانه هلال رسانه یزد؛ نخستین « خانه هلال رسانه» کشور

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در مراسم افتتاح خانه هلال رسانه یزد با بیان اینکه این خانه به عنوان اولین خانه هلال رسانه در سطح کشور مطرح است گفت:  در جهانی که رسانه جز لاینفک زندگی بشر را تشکیل می دهد با تشکیل این خانه ها می توان در سه مرحله قبل، حین و بعد از بحران از ظرفیت آن استفاده کرد.
مجموعه امیر چخماق با قدمتی که به قرن نهم هجری قمری بازمی‌گردد، یادگاری از دوره تیموریان است. این مجموعه از مهم‌ترین مکان های دیدنی یزد به ‌شمار می‌رود و شامل شامل بازار، تکیه، مسجد و دو آب‌انبار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد در گفتگو با پرسون؛

نیروهای شرکتی متخصص مشمول افزایش حقوق شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شهید صدوقی یزد گفت: در استان نیروهای تخصصی شرکتی افزایش حقوق داشته اند اما برای غیر تخصصی ها هنوز این اتفاق نیفتاده است.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در یادواره 500 شهید شهرستان میبد؛

نوع نگاه حضرت امام به امت اسلامی نظام و ملت ما را هر روز بالنده‌تر می‌کند

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: آن چیزی که نظام و ملت ما را هر روز بالنده‌تر می‌کند نوع نگاهی است که حضرت امام به امت اسلامی دارند و امروز مردم ایستاده‌اند و در مقابل همه دشمنی‌هایی که با نظام وجود دارد مقابله می‌کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: آن قرائتی که در سال 42 در فیضیه قم توسط امام فریاد زده شد قرائتی سالم و دقیق بود و این رویکرد از اسلام هم بر عناصر عبادی اسلام و هم بر عناصر جهاد و جامعه و حکومت الهی تأکید می‌کرد.
یخچال خشتی شهرستان میبد بنایی قدیمی مخصوص ساخت و نگه‌داری یخ بوده است که در در فاصله‌ی ۵۰ کیلومتری شمال یزد، در کنار راه کاروان‌سرا و در جوار چاپارخانه، آب‌انبار و رباط شاه عباسی میبد قرار دارد.
مشاور فنی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد خبر داد؛

سد خوانسار آماده آبگیری شد

مشاور فنی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که سد خوانسار آماده آبگیری است، گفت: عدم اتمام خرید زمین های کشاورزی در محدوده دریاچه سد خوانسار موضوعی است که مانع آبگیری آن در دهه مبارک فجر شده است.
امام جمعه یزد در دیدار با فرماندهان دوران دفاع مقدس؛

دلسوزان انقلاب به میدان بیایند/ اجازه منحرف کردن مسیر انقلاب را به دشمنان ندهید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان در صدد منحرف کردن انقلاب هستند، گفت: دلسوزان انقلاب باید به میدان بیایند و اجازه ندهند این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است، از مسیر درست خود منحرف شود.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت وگو با پرسون؛

قطعا گام دوم انقلاب با حضور مردم و به دست آنان رقم خواهد خورد

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: مردم بین مسئول خدمت گذار و خائن تقاوت قائل بودند و امیدواریم برخی مسئولان کاری نکنند که مردم ر ا نسبت به خود نه انقلاب نا امید کنند و قطعا گام دوم انقلاب با حضور مردم و به دست آنان رقم خواهد خورد.