معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار مطرح کرد:

بیمه سلامت استان یزد‌، از دستگاه‌های برتر در جلب حداکثری رضایت‌مندی مراجعان

معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار گفت: اداره کل بیمه سلامت در جلب رضایت مشتریان و مراجعین موفق عمل کرده و به‌عنوان یکی ازدستگاه های برتر در استان شناخته شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، احمد تر‌حمی معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار در بازدیداز اداره کل بیمه سلامت استان با اشاره به تاثیر فعالیت این اداره در کاهش دغدغه های مردم از هزینه های سنگین درمانی، گفت: اداره کل بیمه سلامت در جلب رضایت مشتریان و مراجعین موفق عمل کرده و به‌عنوان یکی ازدستگاه های برتر در استان شناخته شده است.

وی در ادامه با تشکر از پرسنل شاغل در این اداره کل، ‌خاطرنشان کرد: بیمه سلامت نقطه اتکای مردم و نوید بخش امید به زندگی در جامعه ‌است.

ترحمی افزود: بیمه سلامت توانسته است به معنی واقعی سخن مقام معظم رهبری را که فرموده‌اند: "اگر کسی بیمار شد جز رنج مریضی رنج دیگر‌ی نداشته باشد" را محقق کرده که جای تقدیر و تجلیل دارد.

معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار در پایان گفت: اداره کل بیمه سلامت توانسته چتر مطمئن بیمه درمانی را در استان گسترش دهد و با این گستردگی آرامش، امنیت و امید را به خانواده ها و مردم هدیه کرده است.

انتهای پیام/

233531

مطالب مرتبط