یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

ثبت یک روز دیگر بدون فوت کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: در شبانه روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان به ثبت نرسیده است.
همایش نقش اجتماعی هیئات مذهبی استان یزد به همت سازمان بسیج مداحان با حضور فرمانده سپاه الغدیر، امام جمعه شاهدیه، فرماندار و مدیرکل کمیته امداد و تنی چند از مدیران هیئات مذهبی استان برگزار شد.
همزمان با میلاد حضرت علی(ع) در یزد؛

برگزاری جشن ازدواج 55 زوج جوان بهابادی

به میمنت میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) وروز پدر آئین ازدواج 55 زوج جوان بهابادی با عنوان جشن ازدواج علوی  با حضور فرماندار ، امام جمعه موقت و جمعی از مسئولان محلی  درسالن ناحیه مقاومت بسیج بهاباد  برگزارشد
استاندار یزد در اجلاس استانی نماز گفت:  نیازمند ارزیابی جامعی از شرایط حوزه‌های مختلف به جهت پرداخت به موضوع نماز هستیم و باید دید در کدام حوزه‌ها، موضوعات ترویج فرهنگ نماز نیازمند کار بیشتر است.
آیت الله ناصری با ابراز گلایه از اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه زیادی به مسئله قرآن نشده اظهار داشت: نیازمند ورود جدی قرآن کریم در مدارس و مخصوصاً دوره‌های ابتدایی هستیم.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور تاکید کرد؛

ضرورت نظارت جدی‌تر بر فعالین مساجد

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: باید نسبت به انتخاب افراد در مساجد و فعالیت آن‌ها نظارت جدی‌تری داشته باشیم تا بتوان نسل‌های جوان را با شور و اشتیاق به سمت مساجد روانه کرد.
معاون عمرانی استاندار یزد تاکید کرد:

اهمیت نقش مهندسان ‌استان در مسیر عمران و آبادانی یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با گرامیداشت روز مهندس، حضور مهندسان استان را در اجرای پروژه‌های عمرانی در مسیر عمران و آبادانی یزد، دارای اهمیت دانست.
به‌منظور رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت انجام شد؛

امضای تفاهم ‌نامه همکاری بین شورای اسلامی استان یزد و کمیته امداد

با حضور رئیس شورای اسلامی استان ‌و مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (‌ره)، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و شورای اسلامی استان یزد با هدف ترویج و توسعه فرهنگ زکات، انفاق و نیکوکاری امضا شد.
رئیس شورای اسلامی استان یزد:

مهندسان سرمایه تخصصی کشور هستند

"‌سیدمحمود میرابوالقاسمی" ‌رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها، در پیامی پنجم اسفند سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.‌
امام جمعه یزد گفت: استکبار بیش از 100 سال است که دام خود را گسترده کرده و رشته این دام را در دست خود دارد که این دام، همان سیستم و سبک زندگی و آموزش است که بر اساس خواست و اراده آنها تنظیم شده و یکی از نمودهای بارز آن سند 2030 است.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد:

راه اندازی سامانه ارجاع نظارت در راستای تحقق عدالت محوری است

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: با راه اندازی این سامانه مهندسان بر اساس امتیاز برای اجرای پروژه ها کاندیدا شده و پروژه به بالاترین امتیاز که صاحب صلاحیت اجرای آن باشد واگذار می شود و بدین گونه عدالت محقق خواهد شد.