فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم مطرح کرد؛

خدمت رسانی گروه های جهادی سلامت در مناطق محروم شهرستان بهاباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم گفت: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند حضورگروه های جهادی سلامت در مناطق محروم شهرستان بود که این گروه ها در چند نوبت در نقاط مختلف شهرستان مستقر شده و خدماتی نظیر دندان پزشکی، چشم پزشکی، پزشک عمومی و حتی دام پزشکی به مردم این مناطق ارائه دادند.

سرهنگ عباس باقری در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون؛ در خصوص اقدامات ستاد دومین کنگره ملی شهدای استان در شهرستان خاتم اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند حضورگروه های جهادی سلامت در مناطق محروم شهرستان بود که این گروه ها در چند نوبت در نقاط مختلف شهرستان مستقر شده و خدماتی نظیر دندان پزشکی، چشم پزشکی، پزشک عمومی و حتی دام پزشکی به مردم این مناطق ارائه دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم ادامه داد: طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، تهیه ۶۸ سری جهیزیه با مشارکت خیرین، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، تهیه ۴۶۰ تبلت دانش آموزی و بسته های لوازم التحریرهم از برنامه های انجام شده در زمینه محرومیت زدایی بوده است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی و حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محلات مختلف شهرستان خاتم،گفت: علاوه بر یادواره های شهدا، سه شنبه های شهدایی را در فضای مجازی در شهرستان راه اندازی کردیم که مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است.

باقری؛ برگزاری شب شعر با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به روز رسانی تابلو های شهدا در سطح شهرستان، نامگذاری بلوار های در حال احداث شهرستان به نام شهدا، دیوار نگاره در روستا ها و مدارس به نقش شهدا، تهیه کلیپ با موضوع ویژه شهدا، برگزاری ختم صلوات و قرآن را از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای کنگره ملی شهدای استان در شهرستان خاتم دانست.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

233254