یزد

مصوبه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد؛

اجرایی شدن منشور 21 ماده ای آیت الله «اعرافی» در مورد آموزش و پرورش

در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی این مدیریت موضوع اجرایی شدن منشور 21 ماده ای " آیت الله اعرافی" مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، امام جمعه شهرستان میبد و عضو هیات امنای دانشگاه فرهنگیان در مورد آموزش و پرورش در این دانشگاه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
بازرس کل استان یزد گفت: بازپس‌گیری حدود ۷۰ هکتار از اراضی دولتی از موسسه‌ای که چندین سال کاری روی زمین‌ها انجام نداده بود و طبق قانون باید پس گرفته می‌شد یکی دیگر از اقداماتی است که در طول سال گذشته انجام شده است.
مدیرعامل آبفای یزد گفت: بر اساس بررسی ها نصب سایه بان بر روی کولرهای آبی تا ۳۵درصد مصرف آب را کاهش میدهد و در این خصوص به دنبال راهکارها و مشوق های قانونی برای اجباری شدن نصب سایه بان هستیم
به منظور افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی؛

وزیر بهداشت فردا به یزد سفر می‌کند

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی به یزد سفر می کند.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری به مناسبت آغاز جشنواره اجتماعی "نه به اعتیاد" اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با توجه به رسالت های اجتماعی خود برای مقابله و مبارزه با آسیب اجتماعی اعتیاد با سازمان های مختلف همکاری ویژه داشته و در برگزاری این جشنواره نیز از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد.
امام جمعه یزد در آیین افتتاح خانه هلال مدیریت حوزه علمیه استان:

هلال احمر برای خدمت رسانی منتظر حادثه نباشد

امام جمعه یزد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد تصریح کرد: هلال احمر نباید برای خدمت رسانی منتظر حادثه باشد، بلکه باید در صدد پیشگیری برآید مثلا در ارتباط با تصادف اخیر در یزد حق این بود که هلال احمر بررسی دقیقی داشته باشند تا از حوادث دیگر جلوگیری شود.
در راستای تحقق بخشی به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها؛

بازگشت یک واحد تولیدی آرد در شهرستان مهریز پس از سال ها تعطیلی به چرخه تولید

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان به همراه استاندار یزد در راستای تحقق بخشی به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"در سفر یک روزه به شهرستان مهریز، یک واحد تولیدی آرد را افتتاح کردند.
با حضور ویدئو کنفرانسی آیت الله رئیسی انجام شد؛

افتتاح مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی یزد

با حضور ویدئو کنفرانسی آیت الله رئیسی و حضور تعدادی از مقام های استانی، مجتمع قضایی امور اقتصادی و دعاوی تجاری سردار شهید سلیمانی یزد افتتاح گردید.
از ابتدای همه گیری کرونا در استان یزد؛

بیش از ۵۱ هزار یزدی در دام کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از فوت بیش از هزار و ۷۰۰ یزدی از ابتدای شیوع کرونا در استان خبر داد.
رئیس جمهور منتخب ابتدا می‌بایست با استقلال و صلابت بدون توجه به سهم‌خواهی‌های سیاسی دلسوزانه از توان همه نیروهای انسانی مفید و گمنام و بی‌حاشیه که هیچ نسبتی با کانون‌های ثروت و قدرت ندارند بهره‌مند شوند و با گزینش شایستگان هرچه سریع‌تر بذر امید و روح شادی و طراوت را در جامعه بکارند.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد از افتتاح سازمان داوری و میانجی گری صنعت و معدن با هدف تسریع و تسهیل در حل اختلافات و دعاوی مربوط به این بخش در محل خانه صمت یزد خبرداد.
به مناسبت دهه کرامت و در روز تولد حضرت امام رضا (ع) جمعی از خدام حرم رضوی درقالب کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان بهاباد شدند و مورد استقبال گرم مردم و مسئولان این منطقه قرار گرفتند.