راه اندازی اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی دادگستری یزد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با هدف صیانت از سلامت کارکنان اداری و قضایی و پیشگیری از بیماری های مزمن و سخت کارکنان، اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی در دادگستری راه اندازی شد.
تصویر راه اندازی اتاق خدمات پزشکی و معاینات بالینی دادگستری یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، غلامعلی دهشیری در حاشیه راه اندازی این اتاق که با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انجام شد، اظهار داشت: این اقدام در اجرای سیاستهای حمایتی قوه قضائیه مبنی بر افزایش سطح رفاهی کارکنان و در راستای افزایش خدمات رسانی بهتر و کیفی سازی امور انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: کار در دستگاه قضایی، یک کار پر فشار و سخت و طاقت فرساست که موجب ایجاد مشکلات روحی و جسمی در کارکنان می شود، لذا با تلاش های صورت گرفته، محلی برای اخذ خدمات درمانی و مشاوره ای در ساختمان دادگستری ایجاد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به وضعیت روحی نامناسب و برخی از پریشانی های مراجعین به دستگاه قضایی، ابراز داشت: در پارهای از موارد حتی مراجعین به دادگستری نیز دچار مشکلاتی می شوند که نیاز می شود که در لحظه به وضعیت جسمی و روانی آنان مورد ارزیابی کادر درمان قرار گیرد که این اقدام می تواند در زمینه تکریم ارباب رجوع نیز اقدامی مؤثر باشد.

وی تأکید کرد: اتاق ارائه خدمات پزشکی و بالینی می تواند از بسیاری از مشکلات جسمی و روحی که به واسطه شلوغی کار، نادیده گرفته می شود، پیشگیری کند و با تسهیل فرایند درمان از درگیری بیش از حد منابع انسانی دستگاه در آینده پیشگیری نماید.

شایان ذکر است این اقدام با تلاش مجموعه معاونت مالی دادگستری و همراهی معاونت منابع انسانی به سرانجام رسید و مقرر است این شاکله ارائه خدمات پزشکی و بالینی در سایر ساختمان ها و حوزه های قضایی نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام /

311150

مطالب مرتبط