یزد

در دیدار مدیرعامل و شهردار شهر جهانی یزد:

شهردار، داوطلب جمعیت هلال احمر شد

با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در محل شهرداری یزد و به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، شهردار شهر میراث جهانی یزد به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر درآمد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه تاکنون بیش از 105 هزار یزدی در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند گفت: در روز گذشته 7 هزار و 239 دوز واکسن در استان یزد تزریق شده است و رکورد جدیدی در تزریق واکسن کرونا در یزد به ثبت رسید.
نماینده پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

سرانجام مروست به عنوان یازدهمین شهرستان استان معرفی شد

محمدرضا صباغیان نماینده پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از چندین سال پیگیری مکرر، سرانجام مروست به عنوان یازدهمین شهرستان استان یزد، معرفی شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ازدواج باید اگاهانه، به هنگام و آسان باشدگفت: هرچند یکی از موانع بزرگ ازدواج اقتصاد است اما موانع مهم تری مانند بی تفاوتی و عدم مسئولیت پذیری در جوانان وجود دارند که نقش اثرگذار تری در این امر ایفا می کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد؛

شکل گیری صنایع تکمیلی و پایین دستی فولاد آلیاژی در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر اهمیت شکل گیری صنایع تکمیلی و پایین دستی فولاد آلیاژی در استان تاکید کرد و افزود: باید با حمایت از تولید کنندگان قطعه و ماشین سازی استان، فرصت ایجاد ارزش افزوده و بهره وری لازم از این صنعت پایه و مهم‌ را فراهم کنیم.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

کمبود نیروی یدی و فنی در صنایع استان یزد

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: برخلاف دیگر استان ها، غیربومی های زیادی در واحدهای تولیدی استان یزد مشغول به کار هستند که اکثرا نیروی کارگر ساده می باشند در حال حاضر واحدهای تولیدی نیاز مبرم به نیروی یدی و فنی دارند.
به مناسبت عید سعید غدیر خم؛

برگزاری جشن گلریزان مجازی در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری جشن گلریزان مجازی به مناسبت عید سعید غدیر خم و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

یزد هم صاحب شهرک ضایعات می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از ساماندهی ضایعات شهر یزد برای اولین بار در استان خبر داد و افزود: پس از سالها پیگیری، ساخت اولین شهرک ضایعات استان در شهر یزد با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی آغاز شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد تاکید کرد؛

پایه و اساس ورزش در کشور باید ورزش همگانی باشد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: پایه و اساس ورزش در کشور باید ورزش همگانی باشد تا جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم و در کنار آن نهایت حمایت از ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانی هم صورت گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد عنوان کرد؛

برخورد با سگ گردانی؛ مطالبه عموم مردم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخورد جدی با مخلان امنیت اجتماعی در 4 حوزه سگ گردانی، شرب خمر، ساخت و نگهداری مشروبات الکلی و رانندگی پرخطر در دستور کار مشترک دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان قرار دارد.
مدیر پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی خبر داد؛

حضور چشمگیر بخش خصوصی در مرمت بناهای تاریخی یزد

مدیر پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد گفت: در 4 سال گذشته بیش از هزار بنا و مجموعه تاریخی مرمت شده که عمده آن توسط بخش خصوصی انجام گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: صاحبنظران و اساتید متخصص در حوزه مهدویت باید با تولیدمحتواهای متنوع و اثرگذار، عطش ایجاد حکومت مهدوی را در جامعه اسلامی ایجاد کنند.
جانشین ستاد اجرایی انتخابات هشتمین دوره سازمان نظان پزشکی یزد گفت: هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره نظام پزشکی روز گذشته همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار و منتخبین مشخص شدند.
معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد مطرح کرد؛

تزریق واکسن کرونا، به شرط ازدواج

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: زوج های جوان یزدی که از اول ذی الحجه به مراکز مشاوره مراجعه می کنند، واکسن کرونا دریافت میکنند.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد در بخش دیگری از سخنانش طولانی بودن روند بروکراسی اداری را از موانع جذب سرمایه گذاری عنوان کرد و اضافه کرد: در بسیاری از پروژه های سرمایه گذاری در یزد فشار بسیار زیادی از سوی مافیای زمین و مسکن به عوامل شهرداری وارد می شود.
با تصویب تسهیلات کارگروه تسهیل اتفاق افتاد؛

تثبیت 855 شغل در استان یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به تسهیلات تصویب شده در کارگروه اخیر تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد گفت: این تسهیلات 855 شغل در استان را ثبیت می کند.