نماینده ولی فقیه در استان یزد:

امیدواریم گرامی داشت عید مباهله الگویی برای کشور باشد

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت:اقدام ابتکاری مبنی بر گرامی داشت عید مباهله حرکت بسیار ارزشمندی است که امیدواریم الگویی برای سایر استان ها باشد.
تصویر امیدواریم گرامی داشت عید مباهله الگویی برای کشور باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت الله ناصری در نشست با فعالان فرهنگی یزد با بیان اینکه مباهله سند حقانیت امیرمومنان علی(ع) است گفت: این اقدام ابتکاری مبنی بر گرامی داشت عید مباهله حرکت بسیار ارزشمندی است که امیدواریم الگویی برای سایر استان ها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کرونا علی رغم تلخی ها برخی فواید ‌و ثمراتی هم داشته اظهار داشت: کرونا در این ایام برخی هنجارها را کاهش داده و اخلاقیات نیک را احیا کرده است البته توجه به فناوری روز و فضای مجازی و حذف برخی سفرهای غیر ضرور مسئولان را نیز در پی داشته است.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به زیان های اقتصادی کرونا اظهار داشت: کاهش ارتباط مردم با دین و روحانیت از دیگر زیان های کروناست که در اثر تعطیلی مساجد و مجالس مذهبی اتفاق افتاده است چرا که در ایام قبل از کرونا خانواده ها در مجالس دینی شرکت می کردند و با روحانیون و ائمه جماعت ارتباط داشته و امروز این قطع ارتباط خلا معنوی رابه وجود آورده که اتفاقا دشمن از این خلاء به خوبی در فضای مجازی استفاده کرده است.

رئیس مرکز بین المللی غدیر در استان یزد تصریح کرد: باید زمینه هایی را برای احیای ارتباط خانواده ها با مراکز دینی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی به وجود آوریم تا این ضررهای دینی جبران شود

وی پیشنهاد کرد بسته های فرهنگی با هدف یادآوری فرهنگ غدیر در محلات با کمک مساجد و پایگاه های بسیج توزیع شود.

ناصری در پایان به هئیات مذهبی یزد توصیه کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی بهانه دست دشمنان ندهند و مراسمات را بر این اساس شکوهمند برگزار کنند.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

327453