درآستانه بزرگترین عید شیعه؛

متهم به قتل پس از ۱۹ سال از زندان مرکزی یزد آزاد شد

با تلاش شورای صلحی مستقر در زندان مرکزی یزد و همزمان با عید سعید غدیرخم یک زندانی متهم به قتل پس از ۱۹ سال از این زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.
تصویر متهم به قتل پس از ۱۹ سال از زندان مرکزی یزد آزاد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مسئولین زندانهای یزد مسئولین قضایی و همچنین خیرین یزدی، یک زندانی متهم به قتل با اخذ رضایت از شاکی و پرداخت دیه از این زندان آزاد گردید.

مدیرکل زندانهای یزد در این مراسم با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ گذشت و ایثار در جامعه گفت: کسی که حق مسلم قصاص را می بشخد یک فضیلت اخلاقی بسیار ارزشمند دارد که جایگاه ویژه ای نزد خالق باری تعالی دارد

وی همچنین با تقدیر و تشکر از مسئولین قضائی این پرونده در شعبه دادگستری یزد و همچنین تلاشهای شورای صلحی ومسئولین زندان مرکزی در راستای اخذ رضایت از شاکی و جمع آوری مبلغ دیه گفت: بسیار خرسندیم که در چنین ایام خجسته ومبارکی که مصادف با عید سعید غدیر خم است ،شاهد آزادی یک زندانی پس از ۱۹ سال هستیم.

گفتنی است این زندان در سال ۱۳۸۱ به اتهام قتل وارد زندان مرکزی یزد شد که به دلیل پیچیدگی پرونده قضایی، با مساعدت مسئولین قضایی استان و همچنین پرداخت ۴میلیارد ریال دیه که از سوی خیرین یزدی پرداخت شده بود پس از ۱۹ سال تحمل حبس، آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

انتهای پیام/

327490