یزد

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تصریح کرد: در عین تعطیلی نمازجمعه فعالیت های ستادهای نمازجمعه تعطیل نشد و در همین ایام بیش از 35هزار بسته معیشتی به ارزش 12میلیارد تومان، نزدیک 20میلیارد تومان کارت هدیه نقدی، ساخت ۴۰واحد مسکونی وچند درمانگاه نیمه تمام توسط تیم های جهادی ستادها، تجهیز وسایل کرونایی برخی درمانگاه ها با اعتبار ۴میلیارد تومان و اهدای جهیزیه به ارزش ۸میلیارد تومان انجام گرفته است.
مدیر کل زندانهای استان یزد با تقدیر از حضور مسئولین در بازدید از خانواده مددجویان گفت : با توجه به اصل شخصی بودن مجازات، خانواده‌ زندانی نباید قربانی و متضرر زندانی شدن سرپرست خود شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اعلام کرد: در راستای بررسی مشکلات برخی از رانندگان به خصوص درباره عدم رعایت نوبت و عدم پرداخت کرایه حمل ، در جهت ساماندهی بارهای فولادی در استان مقرر شد که سامانه درخواست بار از مبدا یا بانک بارهای فولادی استان به زودی راه اندازی شود.
مسئول ستاد اقامه نماز جمعه مهریز؛

نماز جمعه را در هر شرایطی برگزار می‌کنیم

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه مهریز با اشاره به شعار امسال این ستاد همیشه مردمی و همیشه انقلابی است اظهار کرد: آمادگی لازم برای برگزاری نماز جمعه اعم از فضا سازی فرهنگی و اجتماعی را در هر شرایطی را داریم.
امام جمعه مهریز در نشست خبری عنوان کرد؛

لزوم کارآمدی میزهای خدمت در نماز جمعه

امام جمعه مهریز گفت: بعضی از میزهای خدمت ادارت کارامدی لازم را ندارند باید مدیران برای ارائه خدمات بهتر به مردم در نماز جمعه تدابیر بهتری بیاندیشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم مراسم محرم را در زمان و وقت خود و باشکوه برگزار کنند اما زود هنگام به استقبال محرم نروند و از عید غدیر و روز مباهله غفلت نکنند.
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

غدیر تضمین آینده اسلام است

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: عید غدیر سند حقانیت اسلام و تضمین آینده اسلام و تشیع توسط نبی مکرم اسلام(ص) است و هم در قرآن و هم در روایات ریشه‌های عمیقی دارد.
مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد:

شکایت خواهیم کرد/ اتهام زنان سند و مدرک رو کنند

مدیرعامل باشگاه شهید قندی با تاکید بر اینکه قطعا در برابر اتهام زنی ها شکایت خواهیم کرد افزود: امیدوارم تهمت زنندگان برای اتهامات خود مدرک و مستندات کافی و قابل ارائه داشته باشند.