درخشش دانش آموزان یزدی در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بیان کرد: دانش آموزان استان یزد در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری قرآن،عترت و نماز کشور خوش درخشیدند.
تصویر درخشش دانش آموزان یزدی در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، 14دانش آموز یزدی رتبه های برتر سی و نهمین مسابقات قرآن ،عترت و نماز کشور را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات 42 دانش آموز برتر استانی در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت مجازی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی با برگزیدگان کشوری سایر استان ها به رقابت پرداختند که در نهایت 14 دانش آموز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار پرسون در این رابطه بیان داشت: دانش آموزان استان یزد در سی و نهمین دوره از مسابقات کشوری قرآن ،عترت ونماز کشور موفق به کسب 14 رتبه برتر کشوری در دو بخش آوایی و پژوهشی شدند.

مسابقات کشوری با میزبانی استان خراسان رضوی در بخش آوایی و استان سمنان در بخش پژوهشی در بازه زمانی ۲۶ تیرلغایت ۶ مرداد با شرکت دانش آموزان منتخب استان های سراسر کشور به صورت غیرحضوری برگزار گردید.

دانش آموزان منتخب استان یزد قبل از حضور در این مرحله از مسابقات، با شرکت درکارگاه های توانمند سازی به صورت مجازی با حضور اساتید مجرب استان و کشور آمادگی لازم را برای این دوره از مسابقات کسب نمودند.

غفاریان افزود این افتخارآفرینی حاصل عنایت خداوند متعال، همت و تلاش دانش آموزان قرآنی، همراهی اولیاء گرامی آن‌ها و زحمات اساتید و مربیان دلسوز و فداکاری است که خالصانه در راستای پیشبرد اهداف حیات بخش قرآن کریم فعالیت می کنند.

حیران_استان یزد

328667

مطالب مرتبط