یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در جمع خبرنگاران:

امروزه رسانه؛ در تار و پود زندگی بشر تنیده شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: رسانه امروزه در تار و پود زندگی بشر تنیده شده و تجلیل از خبرنگار تجلیل از کسانی است که یه جوهره جامعه توجه نشان میدهند و خدمت بزرگی انجام می دهند
فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: البته به جز این همراهی لازم است از مشارکت همه خبرنگاران در پوشش خبری برنامه های کنگره ملی 4هزار شهید استان تشکر کنم چرا که این رویداد به برکت زحمات شما بزرگواران و متولیان امر بازتاب خوبی داشت و خوش درخشید که باعث افتخار استان شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: انتقال فرهنگ تشییع که بر اساس اذعان صاحب نظران غربی توانایی جهانی شدن را دارد و می‌تواند مرزهای جهان را درنوردد  با تلاش شما اصحاب رسانه به عنوان بازوی توانمند محقق خواهد شد.
معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور؛

جشنوراه عدلیه و رسانه الگویی برای سایر استان ها

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، از رسانه‌ها به عنوان بستری برای ارتباط مستمرعموم مردم با دستگاه قضایی یاد کرد و گفت: جشنوراه عدلیه و رسانه یکی از راه های مدیریت ارتباطات دستگاه قضایی با رسانه هاست و باید به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.
نائب رئیس شورای ششم گفت: خوشبختانه در میان گزینه های شهرداری یزد در این دوره یک خانم نیز حضور دارد و تلاش داریم در اولین فرصت شهردار را انتخاب کنیم تا شهر یزد بدون مدیر شهری نماند.
اعضای شورای اسلامی شهر بهاباد روز پنج شنبه پس از مراسم تحلیف خود، هیئت رئیسه شورای ششم را انتخاب کردند و عباس اقبال بهابادی  به عنوان رئیس و حسن عبداللهیان بهابادی  نائب رئیس شورای ششم بهاباد  انتخاب  شدند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فاضلاب و بالا آمدن رطوبت آینده بافت تاریخی یزد را تهدید می کند، در این راستا  در این منطقه مطالعاتی توسط شهرداری و اداره میراث فرهنگی استان در دست انجام است
معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد از سرعت گرفتن واکسیناسیون گروه های شغلی در استان خبر داد و گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسیناسیون خبرنگاران و کارمندان بانک در استان یزد آغاز شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه کرونا و تعطیلی مساجد و روضه ها سبب شد تا ارتباط مردم با مساجد و روحانیت کمرنگ شود، گفت: نهادهای فرهنگی و دین و روحانیون برای برقراری ارتباط مجدد با مردم، فعال تر از قبل عمل کنند.
طی 3 ماهه سالجاری انجام شد؛

صادرات 828 هزار تن کالا از استان یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت : درمدت سه ماهه سال 1400 بالغ بر 728 هزارتن کالا به ارزش 114 میلیون دلار از گمرک استان یزد صادر گردیده است.