زلزله بامداد امروز بهاباد هیچ گونه خسارتی نداشته است

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد گفت : زمین لرزه 4 و دو دهم ریشتری بامداد امروز بهاباد خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی ومالی نداشته است.
تصویر زلزله  بامداد امروز بهاباد هیچ گونه خسارتی نداشته است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد،حسن رضاپور بهابادی رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد گفت : این زمین لرزه درروستای خالی از سکنه ودرکویر بهاباد رخ داده است .روستای(جوادیه) از روستاهای بخش مرکزی بهاباد که کانون وقوع این زمین لرزه بوده، روستایی متروکه و خالی از سکنه است که 47 کیلومتر با مرکز شهرستان بهاباد فاصله دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر بهاباد تصریح کرد : تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی اعلام ‌نشده و محل وقوع زلزله در اطراف روستا‌های خالی از سکنه جوادیه وشوراب بهاباد بوده است و با توجه به این ‌که این زلزله در مرز بین بهاباد و ساغند اتفاق افتاده اکیپ‌های هلال‌احمر به دهستان جلگه در نزدیکی محل وقوع زلزله برای ارزیابی خسارات احتمالی اعزام‌ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این زمین لرزه‌ها سبب شده که اقدامات مرتبط با آمادگی در برابر زمین لرزه در شهرستان بهاباد هم به صورت گسترده‌ای وجود داشته باشد و مانورها و دوره‌های آموزشی متعددی در طول سال برای شهروندان و نیروهای امدادی این شهرستان گذاشته شود.

رضاپور ادامه داد : دو اکیپ ارزیاب جهت ارزیابی به این منطقه اعزام شدند و طی ارزیابی صورت گرفته تاکنون موردی از خسارت جانی ناشی از این زمین ‌لرزه دریافت نشده است.

منبع: ایرنا

333691