فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یزد:

در موقعیتی هستیم که مجبوریم یک جنگ روانی سخت را پشت سر بگذاریم

فرمانده کل سپاه گفت: ما در موقعیتی هستیم که مجبوریم یک جنگ روانی سخت را پشت سر بگذاریم؛ چرا که تحت تهاجم دشمنی هستیم که نعمت‌های ما را می‌خواهد به کفر تبدیل کند و طیب را خبیث و زیبایی‌های ما را زشت نشان دهد.
تصویر در موقعیتی هستیم که مجبوریم یک جنگ روانی سخت را پشت سر بگذاریم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در رزمایش گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان یزد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: خداوند را شاکرم که مجددا توفیق حضور در جمع خادمان فداکار عرصه سلامت این مردم در دارالعباده یزد و سرزمین عالمان بزرگ، اندیشمندان و دانشمندان برجسته جهان اسلام و مجاهدین فی‌سبیل‌الله برایم حاصل شد.

وی افزود: قصد این حضور اعلام یک لبیک واقعی در میدان بود به هل من ناصری که نائب امام زمان، امام مسلمین در روزهای اخیر برای امداد و نجات و یاری مردم عزیز و شریفمان در موضوع مقابله با گسترش بیماری کرونا مطرح فرمودند و یک جنبش و حرکت اجتماعی بزرگی از سوی محبان و دلدادگان ولایت در این سرزمین مقدس شکل گرفت.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: سختی این ایام را همه شما با همه وجود درک می‌کنید، ما به تجربه دریافته‌ایم آن چیزی که در لحظه‌های سخت عامل گذر و عبور ما از مشکلات است مکتب اسلام است؛ همان اسلامی که ما را به سبقت بر خیرات و به تقوا و احسان و نیکی و به احیای انسان دعوت می‌کند و نجات یک انسان را معادل نجات همه بشریت می‌داند، همان اسلامی که ما را به انفاق از آنچه دوست داریم دعوت می‌کند.

سلامی خاطرنشان کرد: وقتی این معانی حیات‌بخش به عنوان یک حقیقت زنده و جاری در متن باورها و اعتقادات ما شکل می‌گیرد لحظه‌های سخت برای ملت‌مان آسان می‌شود و وقتی مکتب اسلام توسط امام مسلمین در متن جامعه جاری می شود مردم به پا می خیزند و جامعه سراسر حرکت و انقلاب و نهضت می شود.

وی ادامه داد: چه یک جنگ نظامی گسترده همانند دفاع مقدس چه یک بلای طبیعی همانند سیل و زلزله و یا یک بیماری مرموز و کشنده مثل ویروس کرونا باشد، وقتی این آرایش زیبا و دل‌انگیز در مقابل این حوادث و بلایا شکل می گیرد آرامش به جامعه باز می گردد.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: مردم ما و به خصوص آن بخش از جامعه ما که در دفاع از سلامت مردم نزدیک به دو سال است در قلب خطر در صفوف مقدم یک نبرد بیولوژیک جان خود را به خطر می اندازند آزمون بزرگ و امتحان سرافرازانه ای را به نمایش گذاشته اند به همین دلیل جا دارد همه ما به سهم خود تشکری الهی و سپاسی آسمانی از این مدافعان امنیت و سلامت جامعه به عمل آوریم.

سلامی اضافه کرد: از پزشکان عزیز و پرستاران فداکار و همه خادمان عرصه سلامت، از بسیجیانی که در طرح شهید سلیمانی شرکت می کنند، از کسانی که در واکسیناسیون جامعه پیشگام هستند، از علما و روحانیون فداکار که برای تغسیل و تدفین اموات مؤمنین جان خود را به خطر می اندازند، از مسئولان محترم از نماینده محترم ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه محترم آیت الله ناصری، از استاندار محترم، از فرمانده عزیز نیروی انتظامی استان، از رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد، از روئسای و خادمان بیمارستان ها، از فرماندهان سپاه و پاسدران انقلاب اسلامی از خیرین عزیز و از همه مردمی که در این مسیر سخت همراه هستند تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: ما در موقعیت حساسی هستیم، هم در تهاجم این بیماری جهانگیر و و فراگیر با اوج و حضیض ها و جزر و مدهای متنوع و هم در معرض یک تحریم همه جانبه جهانی هستیم؛ تحریمی که توسط آمریکای جنایتکار صورت گرفته و امکان بهره برداری ملت بزرگ ایران از سرمایه ها و اموال خود در خارج از کشور برای کمک به بیماران را نمی دهد.

فرمانده سپاه تأکید کرد: گاهی دختران کوچک و پسران خردسال ما در اثر نرسیدن دارو بخصوص بیماران پروانه ای در خطر قرار می گیرند و ما در موقعیتی هستیم که مجبوریم یک جنگ روانی سخت را پشت سر بگذاریم؛ چرا که تحت تهاجم دشمنی هستیم که نعمت‌های ما را می‌خواهد به کفر تبدیل کند و طیب را خبیث و زیبایی‌های ما را زشت نشان دهد.

سلامی تصریح کرد: در کنار آن دشمن خبیث، مرجفون در داخل گاهی امتداد صدای بیگانه می شوند و ملت مظلوم ما را از آرامش روانی به دور می کنند بنابرین ما در این عرصه با همه جهان متفاوتیم؛ اما آموخته ایم که باید برای هدایت مان به ستاره ای نگاه کنیم که سپهر هدایت بشریت همواره به سعادت ما می اندیشد؛ آموخته ایم وقتی رهبری و اسلام و مردم با یکدیگر ترکیب می شوند ما از هر مشکلی عبور می کنیم.

وی خطاب به بسجیان اظهار داشت: هرچه می‌توانید به این مردم مخصوصا به خانواده‌های کم توان خدمت و کمک کنید؛ از شما بسیجیان عزیز تشکر می کنم و خاک کف پای تان را می بوسم و برای تبرک به چشمان می کشم که شب و روز برای نجات و کمک و امداد مردم پا به کار هستید؛ البته این کمک ها اجر اخروی عظیمی برای شما خواهد داشت.

در بخش مرتبط با طرح صیانت، تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با این طرح را برای شما جمع آوری کرده ایم.

333652