یزد

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه امروز، حفظ مساجد از امورى است که اسلام به آن وابسته است گفت: مساجد، بهترین سنگرها و جمعه و جماعات، مناسب‌ترین میدان تشکل و بیان مصالح مسلمین مى‌باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در حال حاضر سیستم قیمت‌گذاری در کشور ما رها شده و برخی تولیدکنندگان و واردکنندگان فقط به سود بیشتر فکر می‌کنند که این رویه باید توسط دولت اصلاح شود
همایش دوچرخه سواری قدم به قدم تا حسینیه ایران همزمان با عاشورای حسینی به همراه تجلیل از خانواده های شهدا و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و هیئت ورزش همگانی به میزبانی هیئت حسینی نظر کرده یزد برگزار شد.
همزمان با دهمین روز ماه محرم ( عاشورا) ، سالروز شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ نفر از یاران با وفای آن حضرت فریاد ندای حسین، حسین و یا ابوالفضل العباس (ع) در آسمان بهاباد طنین انداز شد.
به مناسبت عاشورای حسینی منتشر شد؛

در ساعات روز عاشورا چه اتفاقاتی افتاد؟

طبق محاسبه مرحوم دکتر احمد بیرشک در «گاه‌شماری ایرانی»، واقعه کربلا به حساب گاه‌شماری شمسی ۲۱ مهر سال ۵۹ هجری شمسی می‌شود.
با اشاره به قرار گرفتن ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) در روزهای شیوع کرونا یزدی ها برای برپایی مجلس عزاداری دست به ابتکار زدند و درب منزل در کوچه ها اقامه عزا کردند.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد؛

ساخت ۳ کلیپ نذر فرهنگی با محتوای محرم

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد
از ساخت ۳ کلیپ نذر فرهنگی با محتوای محرم خبر داد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

توزیع 15هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزدی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۶۵۰هزار تومان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی بین نیازمندان یزدی خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از توزیع بسته های نذری امام حسین(ع) توسط پایگاه های مقاومت محلات با مشارکت هیئت های مذهبی در بین اهالی محلات خبر داد و گفت: البته طبخ و بسته بندی غذای گرم هم با نظارت ناظرین مرکز بهداشت در دستورکار قرار دارد.