ساخت مدرسه 12 کلاسه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در مهریز

فرماندار مهریز از ساخت مدرسه 12 کلاسه با اعتبار بیش از 15 میلیارد تومان خبر داد.
تصویر ساخت مدرسه 12 کلاسه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در مهریز

به گزارش سایت خبری پرسون از مهریز، رضا زارع زاده در آئین شروع عملیات اجرایی ساخت مدرسه 12 کلاسه خیری اظهار کرد: مدرسه سازی یکی از ماندگارترین خیراتی هستند که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه‌های علمی دنیا دست پیدا می کنند.

وی افزود: این مدرسه با زیربنای2هزار و 500متر مربع در قالب 12 کلاس درس ساخته می شود.

زارع زاده ادامه داد: برای ساخت این مدرسه خیرین مهریز علی نورعلی و محمد ستاری فر بیش از 15 میلیارد تومان هزینه خواهند کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس یزد با اشاره به اینکه در سال گذشته پروژه های خیری خوبی در استان یزد انجام شد گفت: هم اکنون 14 پروژه خیری در شهرستان مهریز به بهره برداری رسیده است.

جواد ذاکر هرفته بیان کرد: دو زمین چمن و مدرسه برکت تا پایان سال برای استفاده دانش آموزان به مدیریت آموزش و پرورش مهریز تحویل داده می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان مهریز 107 مدرسه وجود دارد عنوان کرد: کمتر از 30 درصد مدارس مهریز نیاز به بازسازی دارد و اگر آموزش و پروش از تمام ظرفیت های خود استفاده کند با تخریب و بازسازی 10 مدرسه تمام مدارس مهریز تا پایان سال نوسازی خواهد شد.

ذاکر ادامه داد: همراهی شورای شهر و مسئولان مهریز فضای آموزشی مناسب تری را برای دانش اموزان شهرستان مهریز به ارمغان می آورد.

چاوشیان_استان یزد

336210