همدان

معاون حفاظت امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان خبر داد:

ایجاد ۱۸۰ کیلومتر کمربند حفاظتی در استان همدان

معاون حفاظت امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از ایجاد ۱۸۰ کیلومتر کمربند حفاظتی در استان همدان براساس برنامه ششم توسعه خبر داد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان :

سامانه شاد مشکل سرعت اینترنت دارد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه سامانه شاد مشکل سرعت اینترنت دارد گفت: این مساله به دلیل تراکم بالای استفاده در ساعات تدریس است.
یک کارشناس تغذیه با بیان اینکه کدو با داشتن منبع آنتی اکسیدان محافظ سیستم تنفسی بدن است گفت: این گیاه برای مقاومت بدن در برابر سرما، تب و آنفولانزا مفید است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد

افزایش حوادث کار در هفت ماهه امسال

مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان از افزایش حوادث کار در ۷ ماهه امسال خبر داد و گفت: ۲۴ مرد در هفت ماهه امسال بر اثر حوادث کاری جان باختند.
رئیس نظام پرستاری استان همدان:

اولین شهید مدافع سلامت همدان آسمانی شد

رئیس نظام پرستاری استان همدان از شهادت اولین مدافع سلامت همدان خبر داد و گفت: این بهیار پس از یک هفته تحمل بیماری، شب گذشته آسمانی شد.
رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به آغاز محدودیت تردد در جاده های استان گفت: در چند روز گذشته ۱۳۰ خودرو که سفر غیر ضروری در جاده های استان داشتند جریمه نقدی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

ابتلای بیش از ۶ هزار نفر در استان به کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ابتلای بیش از ۶ هزار نفر در استان به کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون خبر داد و گفت: در حال حاضر حال ۵۲ هم استانی وخیم گزارش شده است.