همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خبر داد:

کاهش ۳۵ درصدی جرائم خشن در استان همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از کاهش۳۵ درصدی جرائم خشن در استان همدان خبر داد و گفت: جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی بیشترین جرائم ثبت شده در عملیات های پلیس اعلام شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

مرگ ۹ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ‌۹ مورد بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰۷ مورد مرگ کرونایی در استان به ثبت رسیده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان:

۱۲۲ هزار ماسک در استان توزیع شده است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در ۱۲۲ هزار ماسک در استان همدان توزیع شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین خبر داد:

تولید ۶۰ هزار تن گندم امسال در فامنین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین پیش بینی کرد ۶۰ هزار تن گندم امسال در فامنین تولید می شود.
فرمانده نیروی انتظامی کشور از تامین امنیت مراکز درمانی شلوغ از زمان شیوع کرونا توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور خبر داد و گفت: همدان جزو استان های امن کشور در برقراری امنیت است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان به اتفاق هیئت همراه با سرهنگ سلگی فرماندهی محترم نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه علمی شدن ورزش در استان همدان پیگیری شود، گفت: به دنبال میزبانی از تیم‌های خارجی در استان همدان هستیم.
دبیر هماهنگی ستاد مقابله با کرونا همدان خبر داد:

تمدید اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان

دبیر هماهنگی ستاد مقابله با کرونا همدان، از تمدید اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام می شود.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان حساس باشند گفت: در صورت عدم رعایت مردم به دستورالعمل های بهداشتی شاهد وضعیت خطرناکی در استان خواهیم بود.