رئیس پلیس راه همدان:

محورهای استان لغزنده است

رئیس پلیس راه استان همدان از لغزندگی همه محورهای استان خبر داد و گفت: گردنه اسدآباد، همه کسی و سوباشی به دلیل بارش شدید برف مسدود است.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، امروز در آخرین روزهای بهمن ماه و با وجود جوانه زدن برخی درختان همدانی ها صبحی سپید و برفی را تجربه کردند.

بارش باران که از روز گذشته در همدان آغاز شده از نخستین ساعات بامداد امروز به برفی زیبا تبدیل شد و بارش این نعمت همچنان ادامه دارد.

براساس گزارشات اعلام شده جاده تفریحی گنجنامه به دلیل بارش برف شدید مسدود و عبور ماشین های سنگین و تریلی در گردنه اسدآباد تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون در خصوص آخرین وضعیت راه های استان گفت: گردنه همه کسی، سوباشی و اسدآباد به دلیل بارش برف سنگین مسدود است.

وی افزود: در حال حاضر همه محورهای استان لغزنده است و از فردا به دلیل برودت هوا یخ زدگی در کلیه محورهای استان رخ می دهد.

عزیزی با اشاره به اینکه همه محورهای استان از شب گذشته تاکنون برفروبی و نمک پاشی شده است تاکید کرد: هم استانی ها به دلیل وضعیت جوی از سفر های غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: کسانی که قصد سفر ضروری دارند حتما برای تردد به زنجیر چرخ مجهز باشند و با سرعتی کم و مطمئن سفر کنند.

هیچ معبری در همدان بسته نیست

علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز در خصوص آبگرفتگی معابر همدان به دلیل بارش برف امروز در گفتگو با پرسون اظهار کرد: از همان اوایل بامداد امروز با بارش شدید برف برفروبی معابر سطح شهر همدان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی با ۵۰۰ نفر نیرو در حال بازگشایی معابر همدان هستند.

علی ضمیر افزود: در حال حاضر هیچ معبری در همدان بسته نیست و در ساعات پایانی شب نیز نیروهای خدماتی شهرداری یک مرحله دیگر برف روبی و نمک پاشی در معابر سطح شهر همدان را در برنامه دارند.بارش برف

منیژه فرهانپور- استان همدان

233555