هرمزگان

۶۱ طرح مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در استان‌های هرمزگان، گیلان، بوشهر، قم، ‌ آذربایجان شرقی و مرکزی به ارزش ۹۲۰۰ میلیارد تومان به‌شکل ویدیوکنفرانسی از سوی رییس جمهوری در چهل و یکمین هفته از افتتاح‌ طرح‌های ملی به بهره برداری رسید.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر خبر داد:

کشف ۱۱ تن و ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بوشهر از کشف ۱۱ تن و ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۸هزار حبه قرص روان گردان اعتیاد آور در ۹ ماه گذشته در این استان خبر داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: با احداث سد شهید رئیسعلی دلواری اراضی پایین دستی حله دچار مشکل شده اند و اگر مطالعات درستی انجام می شد و طرح های آبرسانی پایین دستی به درستی اجرا می شد شاهد این مشکلات نبودیم.
جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت:

توقیف لنج حامل ۹۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جاسک

جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: یک فروند موتور لنج حامل ۹۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک توقیف و ۸ قاچاقچی دستگیر شد.
بعد از رهایی پلنگ سندرک از تله سیمی اعلام شد؛

تلاش برای یافتن عاملان تله‌گذاری در کوه‌های سندرک

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان از تلاش برای یافتن عاملان تله‌گذاری در کوه‌های سندرک بعد از رهایی پلنگ ایرانی از این تله در روزهای اخیر خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد: برای آن دسته از صاحبان کالا که اقلام وارداتی آن‌ها در انبار‌ها دپو شده و اقدامی در خصوص ترخیص آن انجام نمی‌دهند نیز مهلت پانزده روزه تعیین شده تا نسبت به ترخیص محموله هایشان اقدام کنند.