هرمزگان

‌استاندار هرمزگان افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند و مردم به توصیه های بهداشتی توجه نکنند، تعداد بیماران بستری و فوتی ناشی از کرونا طی هفته‌های آتی افزایش پیدا می‌کند.
مردم هرمزگان از وجود انشعاب گاز خانگی بی بهره‌اند و به ناچار از کپسول‌های گاز برای تامین گاز مورد نیاز منزل استفاده می‌کنند، به همین دلیل تعیین سقف و اختصاص سهمیه مشخص در ماه، با دستور وزیر نفت مشکلات مردم را دو چندان خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در روزهای اخیر دو کشتی حامل ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن قاچاق، با عیار ۶۲ و بالاتر در دریا و قبل از خروج از آب‌های کشور توقیف و دستور تخلیه محموله آنها صادر شده است.
کارآفرین هرمزگانی با انتقاد از سنگ‌اندازی بانک‌ها در مسیر افزایش اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی گفت: در حال حاضر ۵۰ نفر به صورت دائم و ۱۷۰ نفر نیز به صورت فصلی با ما همکاری دارند که در طرح جدید ۲۰۰ شغل برای جوانان ایجاد خواهم کرد.
همتی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در بخش‌های مختلف ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری را دارد گفت: سرمایه‌های عظیم و خدادادی این استان می تواند نیازهای مردم در حوزه های مختلف را برآورده کند اما بهره برداری از بسیاری از این منابع نیازمند سرمایه‌گذاری است.