احداث ۳ هزار و ۳۰۱ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به آخرین تعداد واحد‌های مسکونی خسارت دیده از زلزله در این استان گفت: طبق آخرین برآوردها، در اثر زلزله اخیر نیاز به احداث سه هزار و ۳۰۱ واحدمسکونی و تعمیر هزار و ۶۰۰ واحد تعمیری در مناطق زلزله زده استان داریم.
تصویر احداث ۳ هزار و ۳۰۱ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهرداد حسن‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت و اقدامات بازسازی مناطق زلزله زده استان هرمزگان گفت: طبق آخرین برآوردها، در اثر زلزله اخیر نیاز به احداث سه هزار و ۳۰۱ واحدمسکونی و تعمیر هزار و ۶۰۰ واحد تعمیری در مناطق زلزله زده استان داریم.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵۸۲ واحد مسکونی در مناطق شهری تحت تاثیر زلزله قرار گرفته اند، افزود: اولویت در رسیدگی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله، مناطق موجود در کانون زلزله بود که کار بازسازی واحد‌های مسکونی خسارت دیده از زلزله با دقت و جدیت در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه مناطق زلزله زده به پنج قسمت تقسیم و اداره‌های مربوطه هر قسمت در قالب تیم‌هایی مشخص و وظایف آن‌ها از روزهای پایانی آبان ماه مشخص شده است، گفت: اطلاعات و شناسنامه روستا‌های خسارت دیده به اضافه آمار جمعیتی هر روستا در اختیار این تیم‌ها قرار گرفته است.

374745