مرکزی

نماینده مردم اراک در دیدار با خانواده شهید نوروزی:

شهدا سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید نوروزی گفت: شهدا سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید سیره شهدا را ادامه داد.
درسالگرد حادثه پلاسکو؛

سالن ستارگان اراک خاموش می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد : تنها سالن اجرای صحنه ای شهر اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی تعطیل شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در جلسه اقتصاد مقاومتی:

حدود ۵درصد ارزش افزوده کشور در استان مرکزی است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در یکصد و بیست ششمین جلسه ستاد مقاومتی استان مرکزی عصر امروز در استانداری مرکزی گفت: حدود ۵ درصد ارزش افزوده کشور در استان مرکزی است..
حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان عصر امروز گفت: طی بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تعدادی واحد صنعتی در استان مرکزی، مشکلات این واحدها با حضور وزیر مربوطه در مجلس رسیدگی خواهد شد.
در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مطرح شد؛

جرایم تامین اجتماعی شرکت ها بخشوده خواهد شد

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان گفت: جرایم تامین اجتماعی شرکتهای صنعتی بخشوده خواهد شد.
درنشست فرماندار خنداب با مدیرکل فنی و حرفه ای استان مطرح شد؛

افزایش تعامل دستگاهای اجرایی خنداب جهت اجرای دوره های اشتغالزا

جهت افزایش تعامل بین دستگاهای اجرایی خنداب و ایجاد اشتغال در حوزهای کشاورزی و خدمات نشستی با این موضوع در فرمانداری خنداب با حضور مدیرکل فنی و حرفه ای استان و فرماندار خنداب برگزار شد.
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

کمیسیون صنایع و معادن برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات صنایع دارد

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بازدید اعضای این کمیسیون از ظرفیت ها، توانمندی ها و مشکلات پیش روی صنعتگران استان مرکزی گفت: از آنجا که استان مرکزی با لقب صنعتی بودن شناخته شده است؛ جایگاه قابل توجهی از این حیث در کشور دارد.
حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات صنایع در اولویت مسئولان باشد

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از شهرک صنعتی مامونیه گفت رفع مشکلات صنایع باید در اولویت مسئولان باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

باید قدردان فضای معنوی ایران اسلامی باشیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم اعطا گواهینامه مداحی در اراک گفت: باید قدردان فضای معنوی ایران اسلامی باشیم چرا که راه اندازی چنین مراکزی در بسیاری از کشورهای دنیا بدلیل محدودیت علیه شیعه امکان پذیر نیست.
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد:

۹۳درصد جمعیت استان مرکزی یارانه دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۲۱۹ نفر معادل ۹۳ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۳۶ نفری این استان یارانه دریافت می‌کنند.
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

۷۲۱ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی از چرخه حمایت خارج شدند

معاون اشتغال و خودکفای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۷۲۱ مددجوی این نهاد حمایتی با ایجاد اشتغال پایدار در سال جاری از چرخه حمایت خارج شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ دولت مردم محور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی مردم محور است و نگاه ویژه‌ای به قشرهای مختلف از جمله افراد کم درآمد دارد.