مرکزی

معاون محیط‌ زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: در خصوص استفاده نیروگاه شازند از سوخت مازوت به صورت جدی به وزارت نفت و نیرو تذکر داده‌ایم و این موضوع باعث ایجاد آلودگی گسترده در این منطقه شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس خبر داد:

۲۰۸ کلاس درس در استان مرکزی ساخته شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۲۰۸ کلاس درس با زیربنای ۳۰ هزار و ۵۰۷ متر مربع در قالب ۲۴ طرح در سال جاری در این استان ساخته شد.
ربات 6 درجه آزادی با هدف کاربردی سازی پژوهشهای دانشگاهی، توسط دانشجویان کارشناسی ارشد درس رباتیک دانشگاه صنعتی با راهنمایی دکتر محمد گهری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه طراحی و ساخته شد.
برای اولین بار از اراک به شیراز صورت گرفت؛

انتقال بیمار با فانتوم

صبح امروز بیمار ۲۸ساله ای با بیماری قلبی با هواپیمای فانتوم از اراک به مقصد شیراز اعزام شد
بنا بر تصمیم شورایعالی انقلاب فرهنگی، 5 دی ماه "سالروز زلزله بم" روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی" نامیده شده است تا با یادآوری و فرهنگسازی در برابر این حوادث آمادگی بیشتری داشته باشیم .
مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی:

رسانه ها اگر تخصصی شوند تاثیرگذارتر خواهند بود

مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: رسانه ها اگر بتوانند از نیروهای تخصصی استفاده کنند به موضوعات عمیق تر ورود پیدا میکنند و خبرنویسی بهتر و تاثیرگذارتری نیز خواهند داشت.
رئیس مرکز پایش کیفیت هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای اراک روز دوشنبه در نخستین روز از فصل زمستان در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خبر داد:

۲ هزار قلم انسولین در ساوه کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ماموران پلیس در بررسی انبار یکی از شرکت های داروسازی ۲ هزار قلم انسولین احتکار شده را کشف کردند.
ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی خبر داد؛

جمع آوری ۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات در استان مرکزی

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ۲۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم این استان برای بازسازی عتبات عالیات در سال جاری در شهرستان‌های دواده‌گانه این خطه از ایران اسلامی جمع‌آوری شد.
سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی در نشست خبری:

کنترل خشونت در دستور کار معاونت پیشگیری قرار دارد

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان مرکزی از بررسی دلایل افزایش آمار خشونت و راهکار کاهش این پدیده اجتماعی در استان مرکزی خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حوزه های علمیه از دانشگاه‌ها برای تقویت بیان، محتوا و زبان های بین المللی کمک بگیرند و اینکه نتوان به زبان های روز دنیا معارف اسلام ناب عرضه کشود یک ضعف محسوب می‌شود که باید به آن توجه شود.
مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی :

مساجد باید محور محله شوند

مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به اراک گفت: مساجد و امام جماعت مساجد باید محله محور شوند تا مشکلات محله ها مرتفع شود.