مرکزی

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

۷۲۱ مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) مرکزی از چرخه حمایت خارج شدند

معاون اشتغال و خودکفای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۷۲۱ مددجوی این نهاد حمایتی با ایجاد اشتغال پایدار در سال جاری از چرخه حمایت خارج شدند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی:

بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ دولت مردم محور است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی مردم محور است و نگاه ویژه‌ای به قشرهای مختلف از جمله افراد کم درآمد دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان مرکزی گفت: ۱۲۴ هکتار زمین با هدف توسعه متوازن واحدهای تولیدی درقالب ۲۵۰ قرارداد رسمی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان به متقاضیان واگذار شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۴۴۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۱۰ سوئیچر ( تنظیم‌کننده نحوه پخش تصاویر دوربین مدار بسته ) و یک ژنراتور برق از یک شرکت صنعتی در این استان کشف و ضبط شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

طرح اصلاح انشعابات برق در استان مرکزی آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: طرح فراگیر اصلاح انشعابات برق و برخورد با رمز ارزهای غیرمجاز با هدف فعالیت‌های پیشگیرانه برای افزایش پایداری شبکه در بحران‌ها و پیک بار روز پنجشنبه در این استان آغاز شد.


مدیرعامل ایران خودرو:

با واردات خودرو دست دوم مخالفیم

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در بازدید از شهرک صنعتی ساوه گفت: در شرایطی که ظرفیت تولید خودرو ایرانی در داخل وجود دارد، نباید خودرو خارجی دست دوم وارد شود.

۶۱ طرح مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در استان‌های هرمزگان، گیلان، بوشهر، قم، ‌ آذربایجان شرقی و مرکزی به ارزش ۹۲۰۰ میلیارد تومان به‌شکل ویدیوکنفرانسی از سوی رییس جمهوری در چهل و یکمین هفته از افتتاح‌ طرح‌های ملی به بهره برداری رسید.
تنها پینتبالیست حرفه ای استان مرکزی در گفت و گو با پرسون:

چشم انتظار حمایت مسئولان استان هستم

احمد حسینی قهرمان رشته پینتبال متولد سال ۶۷ در کرمانشاه و ساکن اراک است که به جز مدال های طلایی که در این رشته کسب کرده است در زمینه تحصیلات نیز خوش درخشیده و دارای دو مدرک لیسانس در رشته های مختلف است.
در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دکتر محسن فخری زاده عنوان شد:

اساس حاکمیت الهی عدل و علم است

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: اساس حاکمیت الهی عدل و علم است.
توسط آیت اله اراکی صورت گرفت:

دیدار و سرکشی از خانواده شهیدان مسافر

همزمان با سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آیت الله اراکی نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهیدان مسافر دیدار کرد.
مدیرصندوق امداد ولایت استان مرکزی گفت: ۳۴۶ میلیارد و۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه امسال ازسوی این صندوق به افراد نیازمندزیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت شد.
عضو تیم ملی کاراته شین رزم ذوالفقار ایران در گفت و گو با پرسون:

آرزویم بالا بردن پرچم ایران در مسابقات بین الملی است

عضو تیم ملی کاراته شین رزم ذولفقار ایران گفت: برافراشته نگه داشتن پرچم ایران از مهمترین اهدافم است، بدون حمایت مدیران ورزشی پله های ترقی را سپری کرده ام.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

کیفیتِ آب خط قرمز این شرکت است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ۶۴ هزار و ۸۲۰ مشترک این شرکت از ابتدای دی ماه تا کنون مشمول طرح امید شده اند.