انتصاب جدید در استانداری مرکزی؛

غلامرضا فتح آبادی مدیرکل بازرسی استانداری مرکزی شد

طی حکمی از سوی سید علی آقازاده استاندار مرکزی، غلامرضا فتح آبادی به سمت مدیرکل بازرسی استانداری منصوب شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، طی حکمی از سوی سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی، غلامرضا فتح آبادی به سمت مدیرکل بازرسی استانداری منصوب شد.

غلامرضا فتح آبادی متولد ۱۳۴۵ در تهران و دارای تحصیلات فوق لیسانس جغرافیا، دکترا نوع دوم تخصصی پژوهشی، مدرس دانشگاه وکارمند رسمی استانداری مرکزی با ۲۷ سال خدمت می باشد.
از جمله سوابق مدیریتی وی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری، مشاور استاندار، همکاری با جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی تهران، مسئول نظارت برصدا و سیمای استان مرکزی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری و مسئول تقسیمات کشوری استان مرکزی بمدت ۸ سال، ایجاد ۱۳شهر، ۲بخش، ۴ شهرستان، ۱۸ سال مسئولیت دبیر و رئیس بخش های مختلف انتخابات مجلس، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، شوراها در استان مرکزی، بازرسی، ستاد و هیات اجرایی، مجری و مدیر اجرایی دهها طرح تحقیقاتی و مطالعاتی در استان مرکزی ازجمله: طرح جامع نظام تقسیمات کشوری.
طرح جامع انتخابات استان،تدوین و اجرای سند کنترل و پیشگیری از طلاق در استان مرکزی برای اولین بار در کشور که در سال ۱۳۹۲ منجر به کاهش طلاق در شهرستان های استان شد.
تدوین و اجرای سند ارتقاء فرهنگ ترافیک در استان مرکزی برای اولین بار در کشور که در سال ۱۳۹۳ منجر به کاهش ۲۰۰ نفر از کشته های ترافیکی استان شد.
تدوین سند توسعه فرهنگی استان مرکزی و مسئول برگزاری هفته فرهنگی در شهرستانهای استان با بیش از ۲۰هزار برنامه برای اولین با در کشور.
تدوین و اجرای سند و برنامه عملیاتی دستگاه های اجرایی در سکونتگاههای غیر رسمی استان.
مجری سند و برنامه عملیاتی کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از سال ۹۵ تاکنون با توفیق ۴۵ درصدی تحقق برنامه ها از سوی ۴۵ دستگاه اجرایی استان.
تدوین و اجرای برنامه عمل و نمایه اجتماعی و فرهنگی استان با مشارکت ۸۰ دستگاه اجرایی استان با ۲هزار برنامه عملیاتی در سالهای ۹۷ و ۹۸.
مشاور استانی تالیف کتاب تحلیل مسائل و آسیب های اجتماعی مرکزی انتشار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
تدوین بانک اطلاعات بیماران خاص استان، تدوین و ارزیابی شاخص های تخصصی بیش از ۱۰۰۰شاخص توسعه اجتماعی استان در حوزه های آموزشی، بهداشتی و درمانی.
مسئول بازرسی از دستگاههای اجرایی استان مرکزی در چند نوبت با موضوع بهداشت و درمان، حقوق شهروندی، خدمات نوروزی و تدوین ۲۰جلد کتاب ازجمله:
تدوین کتاب اطلس جامع سلامت استان در ۴ دوره برای اولین با درکشور.
تدوین اطلس جامع نظام آموزش عالی استان مرکزی در ۹مجلد برای اولین بار در کشور.
تألیف کتاب سازمان های مردم نهاد استان مرکزی.
تألیف کتاب جستاری بر وظایف مدیریت شهری در توسعه اجتماعی و فرهنگی، تهیه و تدوین اطلس سازمان های مردم نهاد استان
تألیف کتاب سیمای اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی

232809