‍ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا:

افتتاح چهار مرکز یادمان روستایی و دو سمینار مجازی به مناسبت ایام الله فجر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا گفت: افتتاح چهار مرکز یادمان روستایی و دو سمینار مجازی در شهرستان ازنا و درود به مناسبت ایام الله فجر در روزهای پایانی این دهه مبارک انجام خواهد شد. 

احمد لک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ازنا در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: بنیاد شهید و ایثارگران ازنا برنامه و طرح های ویژه ای را در روزهای پایانی ایام الله فجر در نظر گرفته است. این طرح ها به دلیل شیوع کرونا بصورت ویدئو کنفرانس برگزار و افتتاح خو‌اهند شد.

وی ادامه داد: افتتاح چهار مرکز یادمان روستایی و دو سمینار مجازی در شهرستان ازنا و درود انجام خواهد شد.

لک افزود: دو مرکز یادمان شهدا در روستاهای ازنا و دو مرکز در روستا های درود با هدف حفظ یاد شهدا و دسترسی آسان خانواده های شهدا روستایی به امکانات این نهاد تاسیس می شود.

وی تصریح کرد: دو سمینار مجازی با موضوع برسی روند تفحص شهدای لرستان و شهرستان ازنا طی ده سال گذشته و روند پیدا کردن خانواده این شهدا در سراسر کشور انجام می شود.

رییس بنیادشهید ازنا با اشاره به برنامه های کمیته ایثارگران دهه فجر عنوان کرد: این کمیته متشکل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهاد کشاورزی، نیروی مقاومت بسیج، دانشگاه‌ آزاد ،مدیریت اداره آموزش و پرورش، دادگستری و شهرداری است که دبیری کمیته برعهده بنیاد شهید میباشد.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

232040

مطالب مرتبط