کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان امور مالیاتی عنوان کرد:

وصول ۵۵ درصد از مالیات کشور در تهران

رئیس سازمان امور مالیاتی عنوان کرد: ۵۵ درصد از منابع مالیاتی وصول شده در کشور به دلیل قرار داشتن دفتر مرکزی شرکت ها در تهران وصول می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۲ هزار میلیارد ریال طرح

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ۲هزارو ۱۶۰ میلیارد ریال طرح اقتصادی دهه فجر امسال در مناطق مختلف این استان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

درآمد کسب کردن با استفاده از نیروگاه های خورشیدی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درآمد فروش برق از نیروگاه‌ های خورشیدی در استان، سالانه ۲ میلیارد تومان است.
مدیر فرودگاه شهرستان خبر داد؛

ورود ایرباس ۳۱۹ به فرودگاه شهدای یاسوج

مدیر فرودگاه‌ یاسوج گفت: «مقارن با آغاز دهه‌ فجر انقلاب و با هدف توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، ورود نخستین ایرباس ۳۱۹ به فرودگاه شهدای یاسوج میسر شد.»

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: احیا و توسعه جنگل‌ها و گونه‌های گیاهی مختلف یکی از اقدامات مهم منابع طبیعی این شهرستان است.چرای بی‌رویه، سودجویی و آتش سوزی باعث از بین رفتن مراتع و جنگل در این شهرستان شده‌ است
مدیرعامل شرکت توسعه آب و نیروی ایران عنوان کرد: تاکنون10هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد و نیروگاه سد چم شیر در گچساران هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به 200میلیارد تومان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف و ضبط کالا‌های قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و۲۰۰میلیون ریال درمحور دیلم به گچساران خبر داد.