کهگیلویه و بویراحمد

یادداشت میهمان؛

در «یاسوج» چه خبر است؟

یادداشت/ ریشه درگیری‌های به اختلاف دو طایفه تیرتاجی و تامرادی بر می‌گردد؛ طایفه تامرادی متعلق به بویراحمد سفلی بوده و تیرتاجی بویراحمد علیا.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: به زودی، برای نخستین بار پرواز مستقیم یاسوج - مشهد و بالعکس از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر انجام خواهد شد.
مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون برای ۴۳۴متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان گچساران حساب بانکی افتتاح شده و بانک مسکن به عنوان بانک عامل، پرداخت تسهیلات این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.
توسعه و تجهیز فرودگاه های کهگیلویه ‌و بویراحمد از دستاوردهای مهم و اقدامات ویژه دولت ظرف سال های اخیر بوده است که هم اینک این فرودگاه ها به گونه ای توسعه یافته اند که امکان نشستن هواپیماهای جت چهار موتوره را دارند.
مدیرعامل بانک سینا در آیین افتتاح شعبه یاسوج به عنوان اولین واحد این بانک در یکی از شهرهای جنوب غربی ایران، گفت: در راستای سیاست ها و برنامه های توسعه ای و بهینه سازی شعب و خدمات رسانی مطلوب به مردم زحمتکش و مهربان این منطقه، امروز شاهد افتتاح شعبه بانک سینا در شهر یاسوج هستیم.
شهروندان شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد انتظارات متفاوتی از شورای آینده این شهر دارند و تلاش می کنند وکیلانی را راهی پارلمان محلی کنند که توانایی تحقق بخشیدن به مطالبات آنان را داشته باشند.