کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

بهره برداری از ۶ واحد مسکن مددجویی در بهمئی

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک واحد مسکن مددجویی خیرساز به نمایندگی از ۶ واحد در روستای چاه روغنی ممبی از توابع شهرستان بهمئی به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کشف و توقیف ۵ تن قند شکسته غیر استاندارد در شهرستان گچساران

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی بازرسی کارشناسان این اداره کل از سطح بازار شهرستان گچساران ۵ تن قند شکسته غیر استاندارد کشف و توقیف شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامات طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر در استان که از ۵ تا ۱۵ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اعضا جوانان داوطلب انجام شد به قریب ۵۵۰۰۰ نفر خدمت رسانی شد.
مشکلاتی که مسئولان در وعده های انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرده اند:

وعده‌ انتخاباتی و دردسرهای یک روستا در لوداب/ بی‌تدبیری مسئولان و جدال دهیاران در «آباده»

در سال‌های اخیر وعده‌های انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده که نمونه‌ای از آن را در روستای آباده از توابع بخش لوداب مشاهده می‌کنیم.
حادثه در کهگیلویه و بوسر احمد اتفاق افتاد:

آتش سوزی در جنگل‌های منطقه حفاظت شده خائیز کهگیلویه

از ساعتی پیش آتش سوزی در جنگل‌های منطقه حفاظت شده خائیز شهرستان کهگیلویه شروع شده است؛ همچنین نیروهای مردمی و محیط زیست در تلاش برای مهار آتش هستند، از میزان و علت آتش سوزی هنوز گزارشی در دست نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جان باختگان کرونای استان به ١٩٤نفر خبر داد و گفت: طی ٢٤ ساعت گذشته ٤ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد و امام جمعه یاسوج با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: گسترش نظارت ها و کنترل ها برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت انواع کالاها در این استان ضروری است.

از شایعه تا واقعیت در کهگیلویه و بویراحمد؛

از شایعه تا واقعیت گورستان تاریخی دنا و سد خرسان

گورستان پنج هزار ساله دهستان سادات محمودی شهرستان دنا در محدوده اجرای سد خرسان ۳ از جمله نمونه های میراث فرهنگی با اهمیت کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود اما اینکه سرنوشت این گورستان به کجا ختم می‌شود و سرانجام ساخت سد در این محدوده چه خواهد شد، پرسش این روزهای کاربران در فضای مجازی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: ۲ برادر هاکی باز این استان به نام های نیما و مانی حیدری امروز سه شنبه به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان دعوت شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد:

طرح آبرسانی به روستای دژسلیمان گچساران آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به گلایه برخی از مردم روستای دژسلیمان گچساران، درباره کمبود آب شرب گفت: طرح تامین آب آشامیدنی روستای دژسلیمان تا یک ماه آینده بهره برداری می شود.

دادستان دهدشت خبر داد:

وقوع یک فقره قتل در کهگیلویه

دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه از دستگیری قاتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.