هشت بخش جدید در مرکز درمانی شهدای بسیجیان گچساران

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران گفت: هشت بخش جدید در مرکز درمانی شهدای گچساران وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان راه اندازی شد.
تصویر هشت بخش جدید در مرکز درمانی شهدای بسیجیان گچساران

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، باقر پسنده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این بخش ها شامل قلب، اطفال، داخلی، مغز و اعصاب، زنان، روان پزشک، اورولوژی و ارتوپد است.

وی تصریح کرد: این مرکز درمانی دارای بخش‌های عمومی، تخصصی، پاراکلینیک، دندانپزشکی و داروخانه بوده که هم اکنون به ۱۲ بخش رسیده است.

پسنده ابراز کرد: مرکز درمانی شهدای گچساران وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان بوده که با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال در سال گذشته به بهره برداری رسید و روزانه بیش از ۴۰۰ نفر در این درمانگاه تحت مداوا قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: ۱۴ پزشک متخصص در مرکز درمانی شهدای گچساران وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان هم اکنون از ساعت هفت صبح تا ۲۳ شب به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران اظهار داشت: سه دستگاه تخصصی شامل او.پی.جی( OPG) ، اکو و سونوگرافی با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای این مرکز درمانی خریداری و بزودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

پسنده با بیان اینکه در این مرکز درمانی خدمات پزشکی با تعرفه های پایین تر از نرخ درمان کشوری ارائه می شود ادامه داد: ارائه خدمات درمانی تا ۵۰ درصد تخفیف به بسیجیان در این درمانگاه ارائه می شود.

وی ابراز کرد: سپاه رسالت خدمات رسانی به اقشار جامعه را بر عهده دارد و در تمام عرصه ها از جمله سازندگی، محرومیت زدایی و درمانی حضور دارد.

پسنده با بیان اینکه سپاه نمی تواند نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشد اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی تاکنون اقدامات خوب و ارزشمندی را در مناطق محروم انجام داده است.

این مرکز درمانی در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع به زیر بنای یکهزارو ۱۸۶ متر مربع ساخته شده است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع:ایرنا

325514