رونمایی از کتاب دفاع مقدس در کرمانشاه؛

جنگ‌ برای ما مرز نشینان هشت ماه زودتر آغاز شد

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: علاوه بر ۹۸۰۰ شهید هم استانی، ۱۶۰۰۰ شهید هم وطن در مبارزه با دشمن در کرمانشاه به شهادت رسیدند.

کرمانشاه_ پرسون؛ حاج ذبیح بهترین فرزندانش را در راه اسلام و وطن به مبارزه با دشمن فرستاد و دامادش که داماد نیز از پسر عزیز تر است با فرزندانش راهی جبهه های حق علیه باطل شدند
حاج جعفر همتی،

همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه روز دوشنبه « هفتم مهر ماه» در مراسم رو نمایی از کتاب حاج ذبیح که خاطرات شفاهی حاج حسین رضوان مدنی «برادر سه شهید دفاع مقدس» در آن چاپ شده و به عنوان کتاب برتر در سال ۹۸ در تهران معرفی شد، امروز در اختتامیه هفته دفاع مقدس در نمایشگاه پارک شاهد با حضور مادر شهیدان رضوان مدنی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: زودتر از این زمان بایستی این کتاب چاپ، رونمایی و به دست علاقمندان می رسید، حاج ذبیح فرزندان عزیزش که از بهترین فرزندان جامعه بودند و «چهار فرزند و دامادش» را برای دفاع از آب و خاک و مبارزه با دشمنان بعثی به جبهه فرستاد.

همتی با اشاره به اینکه در آن زمان شخصا در جبهه جنگ حضور داشت، افزود: برای ما مرز نشینان استان کرمانشاه، جنگ هشت ماه زودتر از حمله بعثی ها به کشور آغاز شد.

۱۶۰۰شهید از دیگر استانها در استان کرمانشاه به شهادت رسیدند
مشاوره عالی استاندار در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: ۱۲۸۰ کیلومتر مرز مشترک ایران و عراق ۳۷۱ کیلومتر آن را مردم استان کرمانشاه « برادران اهل سنت، اهل تشیع و اهل حق» با همراهی مرزبانان محافظت می کردند. درسته ما علاوه بر ۹۸۰۰ شهید هم استانی، ۱۶۰۰۰ شهید هم وطن در مبارزه با دشمن در کرمانشاه به شهادت رسیدند.


همتی در ادامه گفت: در دفاع مقدس ۱۲ تیپ از سپاه داشتیم، هوانیروز، لشکر ۸۱ زرهی و گردانهای ارتش در کلیه محورها با دشمن و ضد انقلاب مبارزه می کردند.

مشاوره عالی استاندار، در ادامه گفت: بیش از ۱۱۰۰ بار موشک باران و بمباران در کرمانشاه داشتیم، مردم کرمانشاه در مبارزه با دشمن، ضد انقلاب و مقاومت در برابر عملیات ها و حملات موشکی و بمباران ها مقاومت کرده و به عنوان یک افتخار مقاومتشان ثبت شده است.

گفتنی است: در اختتامیه هفته دفاع مقدس از کتاب دفاع مقدس « پسران حاج ذبیح» رونمایی شد.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

206590