کرمانشاه

رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه گفت:

بیش از ۱۲ هزار دوز واکسن کرونا در پاوه تزریق شد

متاسفانه حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد جمعیت هدف واکسیناسیون در شهرستان، واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند و باوجود اینکه فراخوانده شده‌اند اما از تزریق واکسن خودداری می‌کنند
با ارسال نامه ای به استاندار؛

شهردار کرمانشاه استعفا داد

عدم همراهی و کارشکنی و مانع تراشی برخی از اعضا شورای اسلامی شهر کار را بر مجموعه شهرداری دشوارتر کرده بود.
مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه:

سالم ترین خون اهدایی جهان را ایرانی ها دارند

یکی از سالم‌ترین خون‌های اهدایی در سرتاسر دنیا براساس تست‌هایی که روی پلاسماهایی را که برای قرارداد تولید دارو به اروپا فرستاده می‌شود، مربوط به ایران است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با توجه به افزایش سفرهای ناوگان مسافری استان کرمانشاه از برنامه ریزی در زمینه تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها، موسسات مسافربری با هماهنگی دفاتر نظارت پایانه مسافر خبر داد
رییس هیات هندبال استان:

راه اندازی آکادمی هندبال در کرمانشاه

یزدان پناه با اشاره به فعالیت هشت ماهه خود در هیات هندبال کرمانشاه، یادآور شد: در این مدت و با وجود شیوع کرونا و اوج گیری چندباره آن، کلاس‌های آموزشی به صورت مستمر برگزار شده است
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار نسبت به خطرناک بودن موج جدید دلتا و قدرت سرایت بالای آن گفت: متاسفانه در این شرایط سطح رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار پایین است که می‌تواند خطرساز شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

افزایش سرانه مصرف آب استان به ۲۴۸ لیتر در شبانه روز رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افزایش سرانه مصرف آب استان به ۲۴۸ لیتر در شبانه روز خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سرانه مصرف کشوری با ۱۷۰ لیتر رقم بزرگی است.
رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان سرپل ذهاب ضمن دعوت مردم به رعایت الگوی مصرف گفت: مدیریت و مصرف بهینه آب از سوی مشترکان می‌تواند در عبور از بحران و تنش آبی موثرترین راهکار باشد.
ویژه برنامه‌های عید بزرگ غدیر با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه با رعایت کامل موازین و دستورالعمل‌ های بهداشتی در این شهرستان و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
استاندار کرمانشاه ثبت جهانی اورامانات را اقدامی بسیار ارزشمند برای توسعه صنعت گردشگری دانست و گفت: منطقه اورامانات با ثبت جهانی تبدیل به چاه نفتی دائمی برای درآمدزایی مردم منطقه شد.
نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

کاهش ۸۰۵ هزار تنی تولیدات در کرمانشاه

خشکسالی امسال سبب شده زیربخش‌های مختلف کشاورزی در استان کرمانشاه با کاهش شدید تولید مواجه شوند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه با اشاره به جای خالی رویدادهای بین‌المللی به مناسبت روز ملی کرمانشاه، گفت: راه‌اندازی بنیاد کرمانشاه‌شناسی می‌تواند این خلا را پر کند و اتاق بازرگانی آمادگی دارد متولی دبیرخانه این انجمن باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

روز پنجم مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه تعیین شد

با تلاش‌های مسئولان استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۹ با ثبت روز پنجم مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه در تقویم رسمی کشور موافقت شد لذا در تقویم سال آینده روز ملی کرمانشاه ثبت خواهد شد.