کرمانشاه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

پرستار بیمارستان فارابی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پرکشیدن مدافعی دیگر در کرمانشاه خبر داد و گفت: مهدی صالحی، پرستار بیمارستان فارابی کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا به جمع دیگر شهدای مدافع سلامت استان پیوست.
دکتر ابراهیم شکیبا رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: با اشاره به برداشته شدن محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا در استان واکسیناسیون شبانه نیز فعال شده است.
45 سال از کشف بزرگترین غار آبی آسیا توسط چند زمین شناس انگلیسی می گذرد. غاری زیبا و شگفت انگیز در دامنه کوه شاهو که محققان فرانسوی تخمین زده اند حدود 65 سال پیش متولد شده است.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اهدای لوح سپاس از اقدامات بانک کشاورزی در کمک به روند بازسازی مناطق زلزله زده و پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان قدردانی کرد.
دادستان کرمانشاه گفت: تعطیلی‌ها به منظور کنترل بیماری کرونا است و همه دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه موظف به اجرای کامل آن هستند و کم‌‌کاری را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت:

روانسر -کرمانشاه پر حادثه‌ترین محور

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا نیمه مرداد ۱۰۲ نفر در سوانح رانندگی محورهای استان جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال قبل ۹ درصد کاهش نشان می دهد.
بیمارستان "مسیح" دومین بیمارستان تاریخی ایران :

حال و روز ناخوش دومین بیمارستان تاریخی ایران

بیمارستان "مسیح" دومین بیمارستان تاریخی ایران واقع در محله قدیمی شریعتی کرمانشاه، حدود ۲۰۰ سال پیش توسط مسیونرهای آمریکایی ساخته شد.
شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور ۹ نفر از منتخبین مردم در فرمانداری کرمانشاه تحلیف شد و هیئت رئیسه سنی مشخص شد.
دکتر محمد بهمن، مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه:

بورس سبز می‌ماند؟

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه شرایط بازار سرمایه در حال بهتر شدن است، گفت: البته این بدان معنا نیست که همچون سال گذشته شاهد رشدهای غیرمنطقی باشیم.
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه:

نکات بهداشتی در خصوص تهیه و توزیع نذری

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه به تشریح نکات بهداشتی در خصوص تهیه و توزیع نذری پرداخت.
فروش هشت پا، گوشت کوسه، خرچنگ و صدف با تبلیغات گسترده؛

سرو غذاهای حرام در یک رستوران‌ ایرانی

کافه رستورانی در کرمانشاه اقدام به فروش هشت پا، گوشت کوسه، خرچنگ و صدف کرده و با تبلیغات گسترده در حال معرفی این محصولات است تا از این طریق مشتری جذب کند.
معاون صنایع دستی استان کرمانشاه:

احیاء ۵ رشته صنایع دستی در استان

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای احیاء ۵ رشته صنایع دستی در استان که در حال منسوخ شدن و فراموشی هستند، خبر داد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه:

نیروگاه‌ها هیچ کمبودی از نظر سوخت ندارند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: قاچاق سوخت در مرزهای استان با راه‌اندازی دیپ‌های دیجیتالی به حداقل ممکن رسیده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه درخواست کرد:

رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، با بیان اینکه پلیس برای تامین امنیت در کنار عزاداران حسینی در کنار آن ها خواهد بود، در عین حال از هیات‌های مذهبی نیز خواست پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.