کرمانشاه

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه:

نیروگاه‌ها هیچ کمبودی از نظر سوخت ندارند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: قاچاق سوخت در مرزهای استان با راه‌اندازی دیپ‌های دیجیتالی به حداقل ممکن رسیده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه درخواست کرد:

رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، با بیان اینکه پلیس برای تامین امنیت در کنار عزاداران حسینی در کنار آن ها خواهد بود، در عین حال از هیات‌های مذهبی نیز خواست پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جمعیت هدف واکسیناسیون شامل افراد بالای ۱۸ سال در استان را حدود یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۲۵ درصد این جمعیت دوز نوبت اول و پنج درصد نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

گازرسانی به ۲۰۰ روستا تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه اعلام کرد: تا پایان امسال ۲۰۰ روستای استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه، فرسودگی خطوط انتقال را یکی از دلایل عمده قطعی آب در شهر کرمانشاه دانست و گفت: میزان هدر رفت آب در کرمانشاه حدود ۳۸ درصد است که رقم بالایی محسوب می‌شود.
فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل اصناف و دولت اظهار کرد: عبور از وضعیت کرونایی جز در سایه تعامل و اتحاد و تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا به ویژه پوشیدن ماسک میسر نمی‌شود.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه:

بیش از ۴۴۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: با روند جاری در افزایش بیماری، بستری و مرگ در استان بر اثر ابتلا به کرونا، هفته‌های آینده با افزایش شدید موارد مواجه خواهیم شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد؛

واکسیناسیون 40 درصدی فرهنگیان کرمانشاهی علیه کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فرهنگیانی که محل سکونت و خدمت آن‌ها یکی نیست می‌توانند با مراجعه به ایستگاهی محل سکونت که غیر از محل خدمت است و وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی، واکسن تزریق کنند
شهید صارمی الگوی بارز تعهد، اخلاق مداری و مسوولیت پذیری در رسانه است صداقت و امانتداری شاخصه کار اطلاع رسانی است تقدیر و تشکر از تلاش های صادقانه و دلسوزانه اصحاب رسانه رسانه ها مدرسه آموزش و ارتقای سواد رسانه ای باشند نقد حرفه ای مسیر توسعه استان را تسهیل می کند
تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه؛

2هزار مددجو از آموزش‌های مهارتی رایگان بهره‌مند شده‌اند

طاهری اصلی ترین آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان را در زمینه های خدماتی، صنایع دستی و دامپروری اعلام کرده و تصریح کرد: مددجویان پس از کسب مهارت های فنی به منظور ورود به بازار کار از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بهره مند می شوند
مرادی افزود: شهرستان‌های کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، کرمانشاه، جوانرود، گیلانغرب و صحنه در وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.
توسط شبکه مردم نهاد تعاونی‌های روستایی صورت گرفت:

توزیع بیش از پنج هزار تن آرد میان روستاییان

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه اظهار کرد: شبکه تعاونی های روستایی استان کرمانشاه بیش از ۲۷۰ واحد فروشگاه مواد سوختی و مصرف روستایی را در روستاهای استان به صورت فعال دارد که کالاهای اساسی و سوخت روستایی را با کمترین هزینه در اختیار مصرف کنندگان روستایی قرار می دهد
استاندار کرمانشاه گفت: جهاد دانشگاهی با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب تکنولوژی های روز دنیا و دستیابی به دانش تولید برخی محصولات استراتژیک، موجی از امید، اعتماد به نفس و خودباوری را در جوانان کشور ایجاد کرده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:

تلاش برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت‌های لیگ

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: تیم مدیریتی استان از جمله استاندار، نمایندگان مجلس و این اداره کل برای بازگشت دوباره راهیان به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به صورت جدی در حال تلاش هستند.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه:

شارژ سهمیه سوخت گاز مایع و نفت سفید فقط با کارت‌های بانکی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه بر استفاده از کارت بانکی شارژ شده برای استفاده از سهمیه سوخت گاز مایع و نفت سفید تاکید کرد و گفت: سهمیه سوخت هر مشترک را در کارت بانکی که در اختیار خودشان است شارژ می‌کنیم تا مجبور نباشند مبلغ اضافی پرداخت کنند.
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به ظرفیت بالای این استان در تولید زنبور عسل اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در این زنبورستان‌ها مشغول به فعالیت هستند.