توزیع ۵۵ درصدی آرد روستایی در کرمانشاه توسط تعاونی‌های روستایی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش‌از ۵۵ درصد آرد روستایی در کرمانشاه توسط تعاونی‌های روستایی خبر داد.
تصویر توزیع ۵۵ درصدی آرد روستایی در کرمانشاه توسط تعاونی‌های روستایی

به گزارش سایت خبری پرسون، ایرج صفایی در خصوص مردمی سازی تعاونی‌ها و واگذاری امورتعاونی‌ها به مردم، اظهار کرد: شبکه تعاونی‌های روستایی دارای تعاونی‌های تخصصی در تمامی زمینه‌ها از جمله روستایی، کشاورزی و دامی، تعاونی‌های تولید و زنان روستایی است که اعضای آن خود کشاورزان و اعضای روستا هستند که بخش دولتی وظیفه نظارت و راهبری آنها را بر عهده دارد.

وی در ادامه به ایستگاه‌های بذر وابسته به تعاون روستایی و غیر فعال بودن آنها اشاره کرد و افزود: از دستگاه‌های مربوطه به ویژه سازمان جهاد کشاورزی و همچنین انجمن بذر استان خواستار صدور مجوز دائمی برای فعالیت این ایستگاه‌ها هستیم.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیش‌از ۵۵ درصد آرد روستایی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی توزیع شده که براساس مصوبه شورای عالی قیمت گذاری محصولات کشاورزی توزیع آرد در روستاها به تعاون روستایی محول گردیده و امید است این میزان به ۱۰۰ درصد در استان کرمانشاه برسد.

صفایی در پایان با اشاره به توزیع نهاده‌های دامی و کشاورزی و توزیع مواد سوختی خصوصاً ماشین آلات کشاورزی، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ درصد مواد سوختی ماشین آلات کشاورزی در سطح استان توسط شبکه تعاونی روستایی توزیع می‌شود.

منبع: مهر

547404

مطالب مرتبط