کرمانشاه

مدیرکل گمرکات کرمانشاه از کشف ۹ تن کود شیمیایی در گمرک مرزی شیخ صله خبر داد.کود شیمیایی از جمله کالاهای حمایتی محسوب می‌شود و صادرات آن نیاز به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آماده باش مراکز نمونه‌گیری جهت انجام تست کرونا در سطح استان خبر داد و افزود: توصیه می شود تمام افرادی که واکسیناسیون خود راتکمیل نکرده‌اند، برای تزریق دُز یادآور مراجعه کنند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه گزینش برای انتخاب افراد گفت: گزینش کار بسیار سختی است اما آثار خوب و ارزشمندی دارد زیرا خداوند هم گزینش می‌کند و انتخاب پیامبران الهی نوعی گزینش است.
معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه ترور شهید سلیمانی در فرودگاه بغداد بر خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی بود، گفت: حقوق‌دانان باید ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی را تبیین کنند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین در نشستی با معاون استاندار گرمیان و هیاتی تجاری و اقتصادی در پایانه مرز پرویزخان عراق بر توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی و افزایش حجم مبادلات مرزی از مرز پرویزخان به عنوان هدف مشترک جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق تاکید کرد.
تقریبا کارهای اصلی تمام شده و کارگرها مشغول ساخت نمای آن هستند. نگاهی به تمام طبقات این ساختمان عظیم هشت طبقه می‌اندازم و هنوز هم باورم نمی‌شود که اینجا؛ درست نزدیک محدوده تجمع پزشکان کرمانشاه در «پارکینگ شهرداری» و کنار کلینیک "مهدیه" قرار است یک "ساختمان پزشکان" جدید برپا شود.
رئیس ثبت احوال شهرستان پاوه از رشد ۱۲ درصدی آمار ولادت از ابتدای سال جاری در پاوه خبر داد.