بیش از یک دهه از مطرح شدن پروژهای بزرگ به نام "کریدور گردشگری تاق بستان به بیستون" میگذرد. طرحی که از آن به عنوان ابر پروژه گردشگری کرمانشاه یاد میشد و قرار بود توسعه گردشگری این دیار را رقم بزند، اما این طرح، خیالی بود که یازده سال مدیران مختلفی خود را با آن سرگرم کردند، جلسات متعددی برایش برگزار شد و اعتباراتی گرفت و در آخر هم رنگ واقعیت به خود ندید.
"کُرسی" جزو لاینفک خانه ایرانیان در فصول سرد سال بوده،با توجه به اینکه در گذشته وسایل گرمایشی چندانی وجود نداشت، بنابراین مردم عمدتا از کرسی برای گرم کردن خود در محیط خانه استفاده میکردند.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به افت دمای هوا در نقاط مختلف استان در روزهای پایانی هفته، پیشبینی کرد حداقل دمای اکثر نواحی استان به زیر صفر برسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف در برخی محورهای استان کرمانشاه، 70 تیم گشت به صورت محسوس و نامحسوس در سطح راههای استان مستقر هستند
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد از سال ۱۴۰۰ تا امروز؛ سه درصد مشترکان گاز در استان افزایش یافته و عدم رعایت مصرف توسط مشترکان خانگی عامل اصلی افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مصرف گاز در استان است.
استاندار کرمانشاه گفت:اگر در جامعه دستگاه تعلیم و تربیت توانمند پای کار باشد، همه مشکلات قابل حل شدن است، اما اگر در همه حوزههای دیگر قوی باشیم، ولی دستگاه تعلیم و تربیت توانمند نداشته باشیم، نمیتوانیم از بحرانها سربلند بیرون بیاییم.
مدیرکل گمرکات کرمانشاه از کشف ۹ تن کود شیمیایی در گمرک مرزی شیخ صله خبر داد.کود شیمیایی از جمله کالاهای حمایتی محسوب میشود و صادرات آن نیاز به اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه از آماده باش مراکز نمونهگیری جهت انجام تست کرونا در سطح استان خبر داد و افزود: توصیه می شود تمام افرادی که واکسیناسیون خود راتکمیل نکردهاند، برای تزریق دُز یادآور مراجعه کنند.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جایگاه گزینش برای انتخاب افراد گفت: گزینش کار بسیار سختی است اما آثار خوب و ارزشمندی دارد زیرا خداوند هم گزینش میکند و انتخاب پیامبران الهی نوعی گزینش است.
معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه ترور شهید سلیمانی در فرودگاه بغداد بر خلاف قوانین و مقررات بینالمللی بود، گفت: حقوقدانان باید ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی را تبیین کنند.