کردستان

مدیر حوزه سفیران بیجار در گفت وگو با پرسون مطرح کرد:

لزوم آشنایی حوزویان با فضای مجازی/ سلاح تقابل با دشمن علم رسانه ای و جنگ نرم است

مدیر حوزه سفیران بیجار گفت: اگر مُبلغ دینی در بحث رسانه‌ای از دانش کمی بهره‌مند باشد بی شک در مقابل جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

یادداشت میهمان؛

قالیباف، از ادعا تا عمل

یادداشت/ قالیباف با تفکیک جامعه به ۴ درصد و ۹۶ درصد همواره سعی کرده تا خود را نماینده اکثریت نابرخوردار جامعه معرفی نماید او در شعارهای انتخاباتی خود مدعی بود تمامی امکانات و سرمایه‌های کشور در اختیار اقلیت ۴ درصدی کشور است و اگر وی بر مناصب تصمیم گیر کشور بنشیند معادلات را به نفع اکثریت فقیر جامعه تغییر خواهد داد.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی استان کردستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم احیای شب قدر در 25 نقطه کردستان با حضور مردم مومن و روزه دار این استان برگزار خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبرداد:

زمینه اشتغال برای 4300 نفر در بخش باغداری استان

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: با عملی شدن انتقال آب سد آزاد به باغات کردستان به صورت مستقیم برای 4300 نفر در بخش باغداری و کشاورزی در سطح این استان شغل پایدار ایجاد می‌شود.

دوست‌محمد؛ کاریکاتوریست در گفت وگو با پرسون:

«هنر» درس زندگی و درست رفتارکردن است

معتقدم هنر فقط کشیدن و طراحی نیست. هنر، درسِ زندگی و درست رفتارکردن است که به من یاد داده به بقیه هم توجه کنم.

یادداشت/ با خروج انگلستان از خلیج فارس و متعاقب آن اعمال حاکمیت ایران بر جزایر ۳ گانه در سال ۱۳۵۰، به علت غیر مسکونی بودن، جزایر ایرانی آریانا و زرکوه مورد توجه حکومت وقت قرار نگرفت و همین امر امارات را برای بهره برداری از آنها گستاخ تر نمود.

یادداشت/ پدر پوپولیسم ایران باید بداند که اگر چه مردم در مشکلات و فشارهای بی‌رحمانه و بی‌سابقه دشمنان است ولی هیچگاه از دایره فهم و انصاف خارج نشده و عوام فریبان را از یاد نمی‌برند.

از هفته‌های پیش شاهد تردد کامیون‌های مخصوص حمل احشام در جاده‌های کردستان هستیم کامیون‌هایی که پلاک آنها متعلق به استان های دیگر کشور است و این نشان می‌دهد که از هم اکنون دلالان شرایط بد دامداران را دریافته‌اند و فرصت را برای خرید احشام با قیمت پایین مغتنم شمرده‌اند.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: مسئله ای که کردستان با آن روبرو است، ملخ بومی می‌باشد که تمام تلاشها برای مبارزه با این آفت در مزارع شهرستانهای غربی این استان انجام گرفته که در این راستا بیش از 4 هزار هکتار از این اراضی سمپاشی شده است.

رییس پلیس آگاهی کردستان خبر داد:

قتل به خاطر اختلافات ملکی در سنندج

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: اختلاف ملکی در روستای «حسن آباد» از توابع شهرستان سنندج منجر به قتل شد.

بازیگر سریال «نون.خ» در گفت‌وگو با پرسون:

تمام بازیگران سریال «نون.خ» به دلِ مخاطب نشستند

نسرین مرادی؛ بازیگر سریال «نون.خ» گفت: برگ برنده «نون.خ 2» در شخصیت‌پردازی درست برای تمام کاراکترهای بود که در پی آن، بازیگرانِ بومی سریال توانستند توانایی خود را نشان بدهند.

یادداشت/ نه دیپلماسی باید فدای میدان شود و نه میدان فدای دیپلماسی؛ بلکه کشوری موفق است که بتواند دستاوردهای میدانی‌اش را آن چنان بالا ببرد تا دیپلمات‌هایش آن سرمایه را در کارزارهای بین المللی نقد کنند.

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) کردستان در گفت وگو با پرسون:

تحرکات تروریست‌ها در مرزها برای القای ناامنی در کشور است

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص) کردستان گفت: تحرکات دشمنان برای ایجاد یک یاس و ناامنی در کشور است، ولی بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران، اجازه نخواهد داد که عوامل خودفروخته و وطن‌فروش موفق به رسیدن به نیات شیطانی خود شوند.

تقوی‌نیا؛ کارشناس مسایل سیاسی در گفت وگو با پرسون:

اراده سیاسی ایران و آمریکا بازگشت دوطرف به برجام است

تقوی‌نیا؛ کارشناس مسایل غرب آسیا گفت: از شواهد و قرائن اینگونه بر می‌آید که اراده سیاسی ایران و آمریکا بر حل مشکلات فی‌مابین و بازگشت دوطرف به برجام خواهد بود و همین گزاره نشان دهنده تثبیت موقعیت جمهوری اسلامی و پذیرش نسبی هژمونی آن در مناطق پیرامونی‌اش توسط قدرت های غربی ( برخلاف تبلیغاتشان ) است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: به تولیدکنندگان استان کردستان قول می دهیم که صورت جدی پیگیر مشکلات و موانع موجود بر سر راه آنها خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید برای قشر کارگر اشتغال پایدار ایجاد کنیم تا میزان کارگران فصلی که در میادین و معابر شهری سرگردان هستند، کاهش پیدا کنند.

با وجود اینکه کشور در بُعد اقتصاد دچار بدترین شرایط می‌باشد با این وجود در سالهای اخیر شاهد افزایش بی سابقه عمل‌های زیبایی به ویژه عمل «رینوپلاستی» یا همان جراحی زیبایی بینی در کشور هستیم.