مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت:

عملکرد نامطلوب هیئت شنای قم

مدیرکل ورزش و جوانان قم با انتقاد از عملکرد هیات شنای استان گفت: با وجود ظرفیت های بسیار زیاد قم در این رشته ورزشی متاسفانه این هیات ورزشی از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نکرده است.
تصویر عملکرد نامطلوب هیئت شنای قم

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، رسول منعم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بسیاری از رشته ها با شیوع کرونا و اعمال محدودیت ها تلاش کردند تا ضمن رعایت این محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی، فعالیت هیات خود را مطابق با این شرایط تغییر دهند ولی برخی هیات‌های ورزشی این شرایط را بهانه ای برای عدم فعالیت کرده اند.

وی ادامه داد: با وجود شیوع کرونا تا کنون مجمع سالانه ۲۵ هیات ورزشی در استان به صورت وبینار و با حضور رئیسان و مسئولان فدراسیون های مرتبط برگزار شده است.

منعم با بیان اینکه مجمع هیات های ورزشی سالانه باید دست کم یکبار تشکیل جلسه دهند گفت: هیات و فدراسیون شنا از جمله معدود هیات هایی است که حتی برای برگزاری این مجمع تا کنون پیگیری و هماهنگی نکرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه از عملکرد هیات شنای استان رضایت نداریم گفت: شنا از جمله رشته های ورزشی در استان است که از ظرفیت بخش خوب خصوصی برخورد است و باید این هیات ورزشی از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۲۰ استخر در استان وجود داد که ضروری است هیات شنا برای بهره گیری از این ظرفیت برنامه ریزی جدی تری داشته باشد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو قم، دی ماه ۹۸ و پیش از آغاز شیوع کرونا در کشور، درمجمع سالیانه هیات شنای استان با انتقاد از قرار نگرفتن استخر اختصاصی برای این هیات ورزشی همان زمان اعلام کرده بود که به دلیل نداشتن سالن اختصاصی توسط این هیات، درعمل تمام تمرین‌ها و برنامه‌های هیات شنای قم در بخش بانوان و آقایان، تعطیل شده‌است.

منبع: ایرنا

338335