بررسی 100 طرح پیشنهادی در فارس/ ورود رئیس جمهور به شیراز


رئیس جمهور گفت: سفر استانی باید در راستای رویکرد حل مشکلات و باز شدن گره‌هایی که باعث مردم است بدست مسئولان و مدیران اجرایی باز شود.
تصویر بررسی 100 طرح پیشنهادی در فارس/ ورود رئیس جمهور به شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه درسفر یک روزه به استان فارس بامداد امروز وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندار و جمعی از مقامات محلی و استانی قرار گرفت.

وی در بدو ورود با اشاره به اینکه قبل از سفر یک روزه به استان فارس نشستی در تهران برای رفع مشکلات برگزار شد، و افزود: در این نشست بیش از 100 طرح مطرح گردید و بر اساس گام‌ها برداشته شده از سوی مدیران استان و با راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز شاهد افزایش اعتماد مردم به ویژه جوانان شویم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: مرتفع شدن خشکسالی، بازرگانی، تجارت و نیز استفاده از ظرفیت‌های استان، نیروی جوان متراکم تحصیل کرده، مشکل بیکاری و رونق تولید از جمله اهداف سفر به استان فارس است.

به گفته خبرنگار پرسون در استان فارس، دکتر رئیسی پس از زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بعد از ظهر امروز در مصلی نماز جمعه با رعایت پروتکل بهداشتی در جمع مردم شیراز حضور می‌یابد.

365404

مطالب مرتبط