فرمانده ناحیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اعلام کرد:

توزیع 20 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند


   فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با کمک سپاه فجر 20 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شده است.
تصویر توزیع 20 سری لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سرهنگ پاسدار محمد بهادر علی پور پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش کمک‌های مؤمنانه اظهارداشت: توزیع 5 هزاز بسته معیشتی از ابتدای ماه محرم تا کنون، راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار هر 3 روز یک‌بار در قالب طرح نذر خون برای اهداء خون، آزادسازی 33 نفر زندانی جرائم غیر عمد توسط خیران و بسیجیان ازجمله فعالیت ‌این ناحیه در ارائه خدمت به قشر محروم و کم برخوردار جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و اهداء 20 سری جهیزیه و نیز وسائل مورد نیاز زوج‌های و نیز دیگر لوازم و مایحتاج جامعه هدف بین آنان توزیع‌ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: اهداء کمک‌های مؤمنانه تا رفع بیماری منحوس کرونا از سوی این نهاد مردمی و با مشارکت خیران نیک‌اندیش در ابعادی گسترده همچنان دارد.

علی پور در مورد تزریق واکسیناسیون برای مقابله با بیماری کرونا به‌ عنوان دغدغه اصلی جامعه بیان داشت: حضور خواهران و برادران بسیجی در پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی درزمینه بیماریابی و ردیابی ثبت بیماران با مراکز بهداشتی شهدای والفجر و شهدای انقلاب کمک تعامل و همکاری می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) اضافه کرد: مشارکت در نهضت مقابله با بیماری کرونا تا ریشه‌کنی این ویروس با شدت تمام از سوی سپاه و بسیج و دیگر نواحی و پایگاه‌های مقاومت ادامه دارد.

337738